Gå til innhold

Freijkas pute


Tess30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg på denne tråden også jeg! Syns det går fint med pute, men ser frem i mot den dagen den skal bort. Jenta vår har hatt den på siden hun var 2 dager så hun vet jo ikke noe annet. Det er mest "irriterende" for oss foreldrene tror jeg. Men dette er jo som du sa tidligere bare en bagatell og så dette kan fixes på en såpass lett måte skal vi ikke klage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei helt enig me det, men syns så synd i ho når ho må ha den, men sånn som legen sir, ho merke den ikkje..Syns det største probleme e at det blir så klamt inni puta...Spesielt etter natta..Nesten helt vått..Temine har åsså hadd puta sia ho va 12 tima gammel..Og skal mest sannsynlig bare ha den tell ho e 4 mnd..Håpe alt e bra da, så kan vi skikkeli pynte oss, uten den ekle puta.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e ei puta ungen må ha på førr å spre beinan ..Da e det nåkka i hofteleddan som ikkje e helt rett, og da hjelpe puta me at det blir på plass...Mange må ha det vess dem har logge i seteleie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Limer inn innlegget som jeg skrev lenger ned jeg:)

 

oi er det så mange her med pute? Vet at verrei også har, eller dattera da, he he.

Synes det var tungt i begynnelsen.Følte jeg ble frarøva spedbarnstida og så er det så surt at alle de søte klærne forsvinner under puta.

Men det er visst ganske vanlig ja, spesielt på jenter.

Dattera vår har bare lettgradig, men de valgte å ha på pute likevel, fordi jeg hadde det når jeg var lita.

Å på sykehuset her er det ikke noen kontroller før røntgen etter 4 mnd, så vi MÅ ha den så lenge :( :( :(

Men tenkte å ringe å mase for å kanskje få etter 3 mnd. Er livredd for at hun må ha den lenger enn 4 mnd, så jeg orker ikke gå å tenke på det.

Men det går jo egentlig greit nå da, bare litt tungvint ved bleieskift:s

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Temine blei undersøkt dagen etter fødselen va det nåkka me den ene hofta..Dro ned på ul samme dag, pluss at vi har vært 3 ganga etter det..Men va ingenting på ul...Så ho e egentli helt frisk, men dem ville at ho skulle ha den førrsikkerhetsskyld...Og det e jo greit, så lenge ho blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...