Gå til innhold

I natt gikk vannet!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er 6 dager til termin. Inn på sykehuset til kontroll siden hodet ikke var festet ved forrige jordmorbesøk, men nå var visst alt i orden. Bortsett fra én ting... Det skjedde jo ikkeno. Så da ble jeg sendt hjem, med beskjed om å komme til ctg 8 timer senere.

Dro for ctg, ikkeno mer skjedde, ble sendt hjem igjen, og her sitter jeg... Det er 17 timer siden vannet gikk, og det sildrer godt med jevne mellomrom. Riene lar derimot vente på seg, har noen ganske sterke menssmerter nå og da, men det er helt uregelmessig.

Om det ikke blir mer action i løpet av natta settes jeg i gang i morgen tidlig... Sukk, hadde håpet å slippe igangsetting enda en gang.... Men slikt kan man visst ikke råde over.

Kan ikke nekte for at jeg er ganske skuffa, trodde virkelig ikke det skulle bli så langdrygt når man er flergangs. Jaja, her er det bare å smøre seg med tålmodighet, men det er i det minste i gang nå!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til. Håper det kommer ordentlig i gang før i morgen tidlig. Skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Skjønner at du vil ha dette igang:) Hva med å prøve å få en orgasme? Stimulere brystvortene og klype på magen, det kan kanskje hjelpe riene igang. Også er det vel kanel og annen sterk mat de anbefaler for å få igang.

Ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

vil bare ønske deg lykke til! nå er det ikke lenge igjen..

klem fra

Skrevet

Hei, vil også ønske deg lykke til:) La oss få høre hvordan det går med deg:)

Skrevet

Men jeg er ikke kommet så mye lenger ennå.. Bortsett fra at menssmertene er gått over til å ligne rier som jeg må puste meg gjennom. De roer seg når jeg reiser meg opp, så nå er jeg oppe og rusler.... Og veeenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...