Gå til innhold

Hva hadde dere sagt til manen om dere hadde blitt gravide nå, uten at det er planlagt fra noen av dere?

Anbefalte innlegg

Lurer jeg veldig på..... tanken har slått meg... men hva skulle jeg sagt?

Hadde blii veldig glad selv, men samtidig veldig redd for hva samb skulle si.... jeg vet innerst inne at han hadde blitt glad..

Hadde vel sagt noe sånn som om at han ikke måtte bli sint.... blabla.. typisk meg...

Fortsetter under...

jeg har tenkt på det jeg også....hadde nok ikke syns det hadde vært så gøy men jeg hadde vel sagt det på et vis:)som regel så vet han på forhånd at jeg kan være gravid for når jeg har vært forsinket med mensen før så har jeg alltid opplyst han at jeg kan være det og jeg har alltid tatt testen når han har vært klar over det...på den måten får han ikke nyheten smelt i trynet og tar det litt lettere:)hehe

Han vet alltid når jeg skal få TR og spør stadig dersom jeg går over tiden... han passer på han også.

Og når jeg var uvel her for en stund siden, brygget på omgangsssyken, men det ble med kvalmen. Da lurte han på om det var morgenkvalme... *snille mannen* hehe.. han kan jo litt da!

Da sa jeg: nei, det er nok ikke det. Liten sjanse for at det skulle være det

Hei snuppelura...=o)

Eeh, hva ville jeg ha sagt... Først så ville jeg vel sagt at det ikke var meningen eller planlagt eller at jeg har lurt han, men at det skjedde...Han ville vel sett rart på meg som et spørsmålstegn... Så ville jeg antagelig begynt å tuuuute samtidig jeg forteller at jeg er gravid og ber om at han ikke må bli sint på meg...

Er visst blitt veeeldig følsom etter pille slutt...

Håper han ikke blir sur hvis det skulle skje...

Joda, tanken har streifet meg og...

Jeg hadde jo blitt kjempeglad selv, og føler kanskje ikke jeg kunne vist det helt overfor sambo...Men hadde og blitt livredd, for jeg ser for meg at det føles ganske skummelt når du plutselig står der med en positiv test..

Men tror sambo hadde blitt glad! Han har iallefall sagt at "etter en time eller noe hadde jeg nok blitt glad for det". He he...han mente vel at han trengte litt tid å fordøye det...

Nei...vet ikke hvordan jeg skulle sagt det jeg...hadde vel blitt så nervøs at jeg bare hadde begynt å le, og så hadde det vel endt med at han ikke hadde trodd meg...

Jeg hadde vel bare sagt det rett ut. Det har hendt før at mensen har vært sein eller jeg har vært mistenkelig kvalm osv. Sambo får helt noia hver gang og klarer ikke senke skuldrene før jeg enten tar en test eller mensen kommer. Jeg pleier sende mld med: "gratulerer du skal ikke bli pappa de neste 9 mnd.". Jeg pleide å skrive "gratulerer du skal ikke bli pappa", men fant ut at det hørtes så definitivt ut så jeg tok med det om de neste 9 mnd sånn for å få ham til å skjønne at det kommer til å skje en gang, bare ikke akkurat nå.

Jeg må innrømme at hadde jeg blitt gravid nå hadde jeg blitt veldig glad, men det passer litt dårlig med hensyn til skole og sånn. Om 9 mnd passer det mye bedre for da kommer (forhåpentligvis) ikke ungen ut før etter jeg er ferdig med skolen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...