Gå til innhold

Idealvekta i sikte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått ned en halvkilo om dagen de siste 10 dagene etter at jeg kom hjem fra føden. Hvis dette fortsetter i bare en måned eller 2 til skal jeg være veldig fornøyd. he-he.

Skrevet

ja deilig å få på seg vanlig klær igjen. Jeg gikk opp 20kilo (fra 58 til 78) men på 13dager nå så er 14kg allerede borte så bare 6kg igjen.

Jeg synes det var helt forferdelig å gå gravid, i mine øyne ble jeg bare mer og mer tykk og selvfølelsen ble dårlig og ja det meste var bare noe dritt he he så jeg gleder meg stort over at kroppen begynner å normalisere seg igjen.

Skrevet

Jeg la kun på meg litt under 5 kg i forhold til startvekten i dette svangerskapet, for kastet opp såpass at jeg først gikk ned ca 5 kg før jeg begynte å legge på meg. Nå veier jeg litt over 6 kg mindre enn startvekten og snuppa er kun 19 dager gammel... Regner med å legge på meg ett par kg når jeg er ferdig med ammingen - det gjorde jeg i hvert fall med førstemann.

Skrevet

Oh, jeg har fortsatt en laaang vei å gå. Har fortsatt 7 kg som skal av. Nå fikk jeg influensa rett etter fødselen så vi har ikke fått gått så mye tur, men håper at kiloene forsvinner med lange turer og amming:)

Skrevet

Ja jeg har gått ned nøyaktig 1 kilo til dagen siden jeg kom hjem! :D

Nå veier jeg 10 kg mindre enn jeg gjorde den dagen jeg føda! :-D

(det er 16 dager siden jeg føda så vekta ville ikke mer ned etter den 10 dagen.... men skal nok tvinge den ned litt til :P)

Skrevet

Når jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg kun gått ner 3 kg, mindre enn hva bebisen veide, det var skikkelig deprimerende... men nå har jeg gått ner noen kilo til så idealvekta kommer vel til sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...