MammaDilla Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Ja, så var den berømte slimproppen gått. Gikk i går. Hadde termin 25 januar. Noen som har noe erfaring om hvor lenge det kan gå til fødsel? Kommer mengder slim daglig nå, men er ikke noe ferskt blod i det. Stort sett blankt og innimellom litt brunt... Veeeldig utålmodig jah
riho1 Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Hei! Hos meg gikk den samme dag som fødselen startet ved min forrige fødsel. Først rier fra 7-11, så kom slimproppen, så startet riene igjen klokken 15. Er spent på hvordan den starter denne gangen. Men hos enkelte kan den gå 1-2 uker før fødsel.(noe den ikke gjør med deg da, siden du har hatt termin) Skjer vel noe snart tenker jeg. Lykke til! Med vennlig hilsen
MammaDilla Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 Hadde vært en fryd om jeg snart kunne få kroppen min for meg selv snart Skal på kontroll i morgen. Har ganske mye ødem nå, samt rikelig med fostervann, noe som gjør at magen er veldig sprengt. Så håper jeg slipper gå to uker over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå