Gå til innhold

NÅR NESESPRAY IKKE HJELPER?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre når gutten min er så tett i nesen at han ikke klarer å sove?? Har alltid brukt Rhinox nesedråper som har funket umiddelbart. I dag hjelper det ingenting?? Noen råd å komme med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få opp hodeenden så han ligger litt høyere med hodet...

Skrevet

Rinoxin tabletter er knall effektive. Er reseptbelagt. Kommer til der nesesprayen ikke kommer til. =)

Skrevet

Takk for svar. Hvordan får du i barnet ditt tabeletter da??? Gutten min er 14 mnd så jeg tviler på at han vil svelge det?

Skrevet

Pulveriser tablettene og ha på teskjemed fruktmos e.l. Funker fint, Rinexin-tablettene har jeg fått til meg selv, men de er bra ja.

Skrevet

Har du prøvd å bruke saltvannsnesespary for å løse opp og få ut snørra før du gir vanlig nesespray/dråper? Nesespray/dråper virker mye bedre hvis man får ut snørr først. Det fikk i hvert fall jeg beksjed om på apoteket og jeg har vært veldig fornøyd etter at vi begynte med det. Vi bruker Nazarpen spray, og jeg synes særlig saltvannssprayen fungerer bra, aller best hvis han sitter oppreist det første minuttet etter han får det.

Skrevet

Ja prøv Nazamer (saltvannsspray) og Nazaren (nesespray) istedenfor. De er mye bedre en rhinox. Dette rådet fikk vi av en barnelege og de fungere så my bedre. Spesielt den Nazamer saltvannssprayen er super.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...