selma07 og engel Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Våknet idag og hadde hovnet mye opp spesielt i ansiktet, men også i hender og bein. Var på kontroll, og de tok prøver mht svangerskapsforgiftning. Blodtrykket er blitt høyere, og jeg har gått opp to kg på to dager.. Men ellers ingenting feil med urin el blodprøver. Har det ikke spesielt ok, føler meg rastløs, utrygg osv.. En lege ringte meg, og hun mente at jeg skulle komme inn igjen imorgen for å vurdere om de skulle sette meg igang. Hun mente at det ikke er riktig at jeg skal ha det sånn som jeg har det. Da blir det ingen ABC fødsel på meg, men nå kjenner jeg at det er helt ok så lenge som alt går fint. Har murrende hodepine, og ekstremt slapp og trøtt... Men imrg kl 0830 får jeg mange svar!! Heldigvis!!! Hadde termin for 5 dager siden. Det var også litt lite fostervann så de på ul idag.. Så det var en liten oppdatering fra meg!!
riho1 Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Heisann! Ikke artig å gå og være utrygg for babyen sin. Anbefaler deg å hvile så godt du kan til imorgen, så har du mest mulig krefter i tilfelle du blir satt igang. :-) Håper det går bra med deg imorgen. Med vennlig hilsen
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Du må ha masse lykke til!! Og god bedring- håper det går fort og greit, og at alt står bra til med minsten
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 oi oi!!! da får du ha lykke til! og hold oss oppdaterte nå da:) går så bra så
Januarjubel! Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Lykke lykke til! Jeg ble oså satt igang 5 dager på overtid forrige tirsdag, og vil bare si at på Ullevål er du i de beste hender, selv ble jeg innlagt på føde B. Det ble en tøff fødsel som ikke ble helt slik jeg hadde tenkt meg, og som endte i ks, men her sitter jeg nå, hjemme i min egen stue, med verdens nydeligste lille jentenurk på armen! Om en uke gjør du det samme! Må også legge til at å bo på pasienthotellet på Ullevål var en flott opplevelse, med jordmødre som hadde god tid til å se på ammeteknikk osv, så jeg anbefaler deg å benytte deg av dette tilbudet. Da venter vi på "jeg har født!"-innlegg fra deg om noen dager! Gled deg!
Tokka Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Jeg ble satt igang på Ullevål føde B for tre uker siden, men jeg var i uke 36. De er veldig flinke der, og du vil være i trygge hender. Syns du bør være glad til om de setter deg igang nå, bedre det enn at du går ennå lengre på overtid tror nå jeg. Var også et TV-innslag om dette forrige dagen hvorpå enkelte mente at man burde settes igang en uke på overtid og ikke to uker slik som er praksis på de fleste sykehus i dag, dette pga økt fare for komplikasjoner. Fungerte greit for meg å bli igangsatt selv om jeg var umoden. Babyen min veide ikke mer enn 3100 g.da, men.... Ønsker deg iallefall masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå