Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Er snart 3mnd siden jeg fødte. Men det gjør så vondt når vi prøver å ha sex...og jeg blir jo nesten ikke kåt lengere..Er så fortvila !! Når blir d bedre? Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg har begynt på cerazette også , leste at de kan gi nedsatt lyst, bør jeg bytte merke? Jeg er veldig takknemlig for svar og erfaringer fra dere!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Det gjorde vondt de første 3-4 gangene her. selv om det var måneder siden fødsel. Og tørr var jeg jo også (hørt det er pga mangelnde eggløsning under amming). Mitt tips er: god tid og masse glidemiddel. Det blir bedre!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 uff....er 2,5 mnd siden jeg fødte og jeg gruer meg fælt til sex....har egentlig ikke noe lyst heller, men savner det selvfølgelig. Så må vel bare hoppe i det snart før jeg glemmer helt hva det er :=) Men tror glidemiddel er tingen ja, fått tips om det .
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 5 mnd siden jeg fødte og er like vondt enda! flott....:\
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Hmmm...3 uker siden jeg fødte, slutta å blø etter bare en uke. Å med kondom å glidemiddel har vi nå sex søm før;)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Til dere som har vondt og/eller gruer dere: Ta det med ro. Med litt god tid (om man som småbarnsforeldre kan ha det), glidemiddel og tålmodighet så går det bra. Men klart det kan være ømt de første gangene... tips: lurt å "ta kontroll" over situasjonen om man er redd for voldsomme bevegelser. Altså: på toppen med dere!
selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Husk glidemiddel Og å slappe av de første gangen. Hvis du spenner musklene kan det bli unødig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå