Gå til innhold

Noen andre som sliter med uinterresert jordmor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke poenget i å gå til jordmora mi!! Hun blir nesten sur vist jeg spør henne om noe, eneste hun gjør er å veie meg og sjekke urin, av og til blodtrykk... så er det "hadebra"......!!! Aldri spurt meg hvordan jeg har det, og om alt er bra... Må mase for å få høre hjertlyd hver gang, hun prøver sikkert å "glemme" det. Er 32 uker på vei nå, og er SKIKKELIG SKUFFET over oppfølgingen jeg har fått.... Har vært hos lege, uke 30, for å måle blodprosent, prøvde å snakke med han om dette, men han brydde seg ikke særlig..er nå sykmeldt pga bekkenløsning, føler JM prøver å gi meg dårlig samvittighet for ikke å jobbe.....!!!!! Noen andre ???

Trodde svangerskapskontroller var noen en skulle glede seg til jeg.... men er såklart glad for at jeg er frisk og at alt er bra, ikke tvil på det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ikke koselig ut nei :-(

Trodde det var vanlig å sjekke hjertelyd hver gang jeg, det er jo et felt i skjemaet som fylles ut for hver kontroll. Har du mulighet til å bytte så gjør det. Det skal ikke være ukoselig!

Skrevet

Du har krav på å bytte JM om du vil det. Svangerskapskontroll skal være litt kos også da... min JM er kjempe grei og spør alltid om det er noe jeg lurer på og om jeg har det bra og alt det der.. jeg ville byttet nå, selv om det ikke er så lenge igjen...

Skrevet

min jordmor sa at jeg lider av sykelig fedme, pga av bmi'en min. hun sjekker blod sukker hver gang og er sykelig opptatt av vekten min. hun spør heller aldri om hvordan jeg har det. gleder meg heller ikke til å dra dit. vi får aldri noe info om noen ting. må liksom hale ting ut av henne.men vi får alltid høre på hjertet,(legg deg på benken hvis du vil høre på hjertet, sier hun helt tomt) men selv om hun alltid finner hjertet med en gang så sier hun alltid at det kan være vanskelig å finne det fordi jeg er så stor.at det kan være vanskelig og høre det gjenom alt sammen liksom.. enda vi hørte hjertet tydelig første gang hun prøvde i uke 16... ærlig talt jeg bruker da bare str 42-44 i klær. er da ikke noe unormalt stort det. føler meg ikke så værst heller selv om jeg vet at jeg er litt kraftig og har et par kilo for mye. men jeg spiser sunt og har bare gått opp 4 kilo(uke28) så jeg synes ikke det er så ille.. men jordmor mener jeg har kost meg litt vel mye..

dumme kjærring.. gidder ikke bytte nå, går å sjekker det jeg skal og blir ferdig med det også snakker jeg med legen min og dere her.. selv om jeg må innrømme at legen også virker uinteresert og at jeg bare er rutine for han. men dette er vår baby og både jeg og samboern gleder oss noe helt enormt så det klarer inegn å ta fra oss..

men jeg SKAL ha en annen jordmor neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...