Gå til innhold

Savner magen min jeg.....

Anbefalte innlegg

Er sikkert litt rart men jeg savner sånn å gå gravid! Hadde et flott svangerskap hvor jeg virkelig bare koste meg og nøt det. Aldri har jeg vært så fornøyd med kroppen min som under siste trimester heller(.!) Er selvfølgelig kjempeglad for at babyen min har kommet ut, er ikke det, men kjenner et sug etter å bli gravid igjen. Er dette vanlig, eller er jeg rar:)? Ble gravid på første forsøk denne gang så kan jo gå fort hvis vi prøver igjen. Nevnte det for sambo, og han snakket om at vi kunne begynne å prøve på nestemann høsten 2008, men det er jo lenge til......

Kjenner jeg blir kjempemissunnelig hvis jeg ser gravidmager, eller hører om folk rundt meg som har blitt gravide.....huff.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7981350-savner-magen-min-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slet litt med helsa i svangerskapet, men synes det var flott å være gravid. Var veldig fornøyd med kroppen min, elsket magen, og det å ha klær som viste den frem. Er ikke den "typen" til vanlig, så dette var deilig. Savner også magen min, hender jeg "smeiker" over den, men der var det ikke noe gitt. Har jo gutten min på den andre armen, så det er selvsagt kos - men er noe eget ved å gå gravid.

Annonse

Samme her:) Trivdes veldig med å gå gravid. Blir også litt misunnelig på andre som er gravide. Skulle også ønske jeg kunne oppleve fødselen en gang til. Hadde planlagt ks og alt gikk utrolig bra så jeg hadde en kjempefin opplevelse. Får håpe neste svangerskap og fødsel blir like fine opplevelser:)

Som om jeg skulle sagt det selv!! (la forsåvidt ut et liknende innlegg her for en stund siden) Trøster meg med planlegging av nytt svangerskap i 08/09.. men er jo så leeenge til!!!! Storkoser meg med snuppa mi også da =)

men gleder meg til neste positive test!

Har også skrevet et innlegg om det samme her en gang. Hadde et flott svangerskap og ditto fødsel og lurer på om det virkelig var siste gang for meg å oppleve dette eller om vi skulle gjøre et forsøk til (har to nå). I dag fikk jeg vite om en venninne som skal ha nr 3 i juli og det stakk godt inne i meg da jeg hørte dette...

Jeg savner på ingen måte å være gravid! Trives veldig godt med å IKKE spy hver dag og orke å gå lengre enn til postkassa. Hadde et ganske kjipt svangerskap med kvalme/oppkast i 7 mnd og en forferdelig fødsel. Men flere barn skal jeg ha! Jeg hadde gjort det igjen i morgen om jeg måtte.Belønningen er ubeskrivelig!

Jeg tenker ofte at jeg savner magen min. Hadde et flott svangerskap, det var bare den siste uka og de 15 dagene jeg gikk overtid som var et slit. Men det er selvfølgelig godt å ha sønnen min her.

Må si jeg gleder meg til neste gang:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...