Gå til innhold

Chanelle2, hvorfor er jeg så nedfor for tiden...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke noenting for tiden... alt er et slit. Jeg værker konstant i kroppen (har lurt på om jeg kan ha arvet min mors sykdom fibromylalgi, skal sjekke hos legen til uka).

Jeg er jo gravid i uke 16 da, men kan ikke huske og være så sliten og nedenfor sist graviditet. Kjenner tårene presser på ofte... før sa jeg i fra og raste fra meg og det var noe, men nå orker jeg ikke grine en gang. Jeg går heller bare å legger meg...

Det skjer mye i min mors sitt liv også, hun er narkoman og sammen med en galning som banker henne. Han sitter inne nå, men i og med det var hun som fikk han inn i fengsel så tror jeg nesten hun må rømme byen når han slipper ut for han er FARLIG. Jeg har jo ikke noen kontakt med henne, men det sliter på meg likevel.

Dette skal jo være en gledens tid. jeg er gravid og alt. Har verdens herligste jente og en kjempesnill mann (selv om vi krangler litt av og til vi som sikkert alle andre).

Ikke jobber jeg mye heller, men etter en dag så er jeg ødelagt. Sist gang jeg jobbet en dag (i barnehage) så verket jeg i 3 dager i kroppen :(

Nei, sorry, dette ble langt. Dere får se om en av dere har lyst til å svare meg.

Er foresten født 150380....

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...