Gå til innhold

Quinny Freestyle eller Joggster Twist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har veldig lyst på en tøff sportsvogn som er god å trille. Egenskaper jeg legger størst vekt på er at den må være god å trille på tur (må tåle litt ulent terreng), tåle litt vær og vind, ha sovestilling, være tøff å se på og lang nok til at barnet kan bruke den lenge.

Fra før har jeg en traust, men god Brio-vogn som jeg har arvet. Den fungerer fint som bag-vogn og som fremtidig sovevogn i barnehagen.

Nå er det snart på tide å gå over til sportsvogn. Kan dere hjelpe meg med en anbefaling?? Hvem er best av Quinny Freestyle og Joggster Twist? Eller er det andre vogner som er bedre? Takker for alle svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare det på det med Joggster Twist men jeg har Quinny sin og vil ikke anbefale den for du kan ikke bruke den så lenge..

Vil jeg tro da...

Min datter på 14 mnd har vokst ut av den, nå når det blei vinter så blei det aaaaaalt for trangt i den!!

Men har vært kjempe fornøyd frem til nå men måtte bytte den ut...

Skrevet

skal du ha tre hjuling og er glad i skog og mark bør du velge en med fast hjul... det kan du få i den TFK vognen... (twist) den er ganske stor og romslig...også stødig.. tfk vognen blir kanske sammen pakket da du klapper den sammen. du kan ikke snu sittedelen på den.. men det kar stor kalesje og er somslig i sittedelen. ryggen blir ikke 100% rett, men ganske. når man skal regulere ryggen på den er det glidlåser som brukes på den. man drar de opp og ned etter hvilken stilling man skal ha ryggen på.

quinny vognen er en typisk "by" vogn.. den egner seg best på senter og asfaltgåing. kan jo selvfølgelig gå ute når det er snø og da.. den fikk best i test nå. sittedelen er mindre på den, men man kan snu sittedelen så man kan ha barnet fra seg eller mot seg. den er vel litt mindre og lett og trille på grunn av sving hjul..

men som sakt så bør du kjøpe en med fast hjul om du er glad i skog og mark. du kan jo låse hjulene på quinny, men det vil forstatt være litt "løst" på en måte til og gå i ulengt terreng..

begge vognene er på salg nå på barnas hus=)=)

Skrevet

Hiver meg på at quinny er liten...vi visste det da vi kjøpte den og vi har en vogn i backup, men sønnen min er 16 mnd og den begynner å bli knapp for han...så anbefaler ikke den om du er ute etter en vogn som holder lenge. Ellers er jeg kjempefornøyd med den!!

Skrevet

Har Quinnyen og er kjempefornøyd! Har gått masse på tur i terreng, og den har fungert supert. Har festet hjulet, men fungerer bra ellers også :-)

Ikke kjempestor, men passer fint til de er tre år gamle!

Skrevet

Hei.

Jeg har Quinny, men oppdaget vet en tilfeldighet babyjogger.com her om dagen. DET er vogna si det - hadde jeg hatt penger nå hadde jeg byttet tvert. Den har store hjlu, triller godt, bremser og god høyde på håndtaket. Lett å legge sammen og fugerer på selv smale stier i terrenget. Du finner den på nettet.

Skrevet

Har quinnie frestyle 4 hjuling og er super fornøyd, stor plass i vogna og under og super å trille i skog og mark. Gjør det mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...