Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 For tiden er det masse bæsjesnakk hjemme på fireåringen. Regner med det også er en fase som alt annet og flere har opplevd sånt prat. Men hvor sette grensen? Nå sier vi at slikt snakk hører til på do og ikke ellers, i alle fall ikke når vi spiser. Hva gjør dere?
blond Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Lar han prate seg ferdig og gjør ikke noe stort ut av det. Det går over av seg selv.
blond Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Lar han prate seg ferdig og gjør ikke noe stort ut av det. Det går over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Selvsakt må de få greie på det også. Så til min 4 åring at det vi spiser kommer ut av rompa (lurte på hvordan rompa lagde bæsj og hvordan tiss ble til :-) Og vi lar ho få lov det er jo helt normalt men når vi spiser er det ikke lov. Se mamma jeg spiser brød og snart blir den til bæsj som kommer ut av rompa denne regla sa ho til alle ho traff flere uker til slutt var det ikke noe stas lengre.
3barn+en spire. Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 hehe min eldste snakket sånn til han begynte på skolen så vær tålmodig hehevi holdt på å bli sprø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå