mamma i aprli Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 når jeg skulle ut med søpla datt jeg =( er bekymret no for at jeg har skadet baby`n min , er i uke 29... hva skal jeg gjøre synes dere ??? skal jeg ringe legevakta eller???
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 hvis du bare datt rett ned uten å dette på magen, så er det ikke noe å bekymre seg for.....datt du på magen, så må du ringe hvis du skulle merke mindre liv etc...sikkert ikke farlig:)
kromis Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Det kommer jo ann på hvordan du datt. Hvis du er beskymret så kan du jo ta en telefon. Bedre med en tlf for mye enn for lite... Ring føden å hør hva de tror. Det har sikkert gått bra. Datt jeg også for noen uker siden, men kjente liv etterpå. Og alt er i skjønneste orden med lillemann.
mamma i aprli Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2007 jeg datt på sia på magen.... jeg kjenner liv.
Krølle med ny bølle Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Tror de anbefaler å ta en sjekk... Morkaken kan løsne.Går nok stort sett bra, men jeg ville ringt og hørt
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Ring fødeavdelingen du for sikkerhets skyld...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Ring føden du :-) Det gjorde jeg når jeg datt, og da fikk jeg beskjed om å komme inn for en sjekk. De sjekker alltid opp fall... Alt er sikkert ok men det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite! Ikke bra å gå å være bekymret heller
Bibbi W Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Man skal ringe føden selv om en ikke datt på magen. Dette fordi morkaka kan løsne ved fall.
mamma i aprli Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2007 da har jeg vært til legevakten, alt sto bra til med den lille i magen =) heldigvis, men fikk jeg blødninger mått jeg kom tilbake, skal ta ultralyd i morgen kl 10.00 ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå