2julibarn Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Hei, jeg har veldig lyst på en tøff sportsvogn som er god å trille. Egenskaper jeg legger størst vekt på er at den må være god å trille på tur (må tåle litt ulent terreng), ha sovestilling, være tøff å se på og lang nok til at barnet kan bruke den lenge. Fra før har jeg en traust, men god Brio-vogn som jeg har arvet. Den fungerer fint som bag-vogn og som fremtidig sovevogn i barnehagen. Nå er det snart på tide å gå over til sportsvogn. Kan dere hjelpe meg med en anbefaling?? Hvem er best av Quinny Freestyle og Joggster Twist? Eller er det andre vogner som er bedre? Takker for alle svar!!!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Vi hadde Quinny i 6 mnd, men byttet den ut siden vi syntes den var tungvindt og at det ble trangt med vinterpose oppi. Kjøpte da Joggster Twist. Gjett om det var forskjell!!?? Hadde jeg bare visst det før jeg kjøpte Quinnyen. ALT er bedre med TFK'en, det er bare en helt helt super vogn. Kommer ALDRI til å selge den i redsel for at jeg ikke skal få tak i en til min nummer to om noen år. Lettere i vekt, lettere å legge sammen/slå opp, tar mindre plass i bagasjerommet, kommer gjennom kassen i butikken (ja, quinnyen er ganske bred), skivebrems (bedre og mer stabil), bedre sittekomfort, bedre plass (denne vognen kan du bruke til barnet ditt slutter med vogn), sprek å se på og virker rett og slett av bedre kvalitet. Dette var bare noen av de fordelene vi aller best merket da vi skiftet ut Quinny freestyle mot TFK Joggster Twist. Rart med det, en vet ikke hvor bra/dårlig det en har er før en prøver noe annet... Lykke til med valget da )
2julibarn Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 Tusen takk! Det viktigste for meg er at den er god å trille på lange turer, både på asfalt/grusveg, snø og i marka. I tillegg lurer jeg på om den er stabil? Dette er viktigere enn at den f.eks. er lett å ta med i bil. Er den god å trille?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Jeg synes at den er stabil til 3-hjuling å være og absolutt god å trille.
Hanne og Jo Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Vi har en quinny er forsåvidt fornøyd. Den er lett å trille og fungerer fint på snø med sine store hjul. Vi synes den er stor nok til vinterbruk. Men den er litt bred. At den mangler skivebremser og hydroliske dempere er noe du ikke kommer til å savne, utover det rent visuelle.
M-N & sassy-susie Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 vi har kjøpt oss ei quinny freestyle 3XL comfort, å e kjempefornøyd.. fåreløbi e mathilde så lita at vi ikkje har brukt sportsdelen.. bare brukt den med maxi cosien oppå.. å e sålangt veldig førnøyd! :-)
Herkules Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har TFK og om det er en ting jeg er glad for så er det at jeg kjøpte den o g ikke Quinny som jeg hadde bestemt meg for. Jeg går mye tur TFK er god på alls lags føre og alt det andre hun skrev over stemmer Den er smalere gjennom butikk kasser ol men myyyye bedre sitteplass for barnet. Jeg er ikke i tvil om hva jeg ville anbefalt
2julibarn Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2007 Tusen takk! Det var akkurat dette jeg trengte å høre! Tror det må bli en TFK! Og hva er best av twist og Joggster III?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Twist har med svivelhjul mener jeg. Sjekk babyjungles nettside )
Herkules Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 kjøper du joggster (ikke twist) kan man kjøpe til svingbart hjul Jeg har bare brukt svingbarthjul (det kan låses) mens en jeg kjenner kun har brukt det faste tror ikke det er andre forskjeller- kanskje på fareutvalget?
Herkules Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 litt kjapp ja altså: twisten har kun svingbart men låsbart forhjul og mente fargeutvalget
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Noen som vet en nettside hvor jeg kan se bilde av denne Joggster? )
2julibarn Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. januar 2007 Hei, takker for kjempegod hjelp her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå