Gå til innhold

22 dager igjen...

2barns mamma i juli-08??

Anbefalte innlegg

Skrevet

til termin 19. februar.. og er faktisk ganske så lei nå...... flere???

Er liksom ikke helt bare KOS å gå gravid lenger..... :

klar, sliten, orker lite, sover dårlig pga finner ingen gode stillinger(!!!), masse press og øm/vondt i magen titt og ofte, lei av å gå å tisse så ofte, FIIIIISER masse (*ler*), verking i ryggen etc etc...

Er "bare" 37+1 idag, men skulle ØNSKE at lillegutt ville melde sin ankomst NÅ!!!!!!!

:)))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjenner følelsen!

Vi ligger helt likt i løypa, har også 22 dager igjen til termin 19.februar. Syns det er litt tidlig å være utålmodig, men har allerede vært det siden jul nå. En veninne fødte da, og siden har jeg vært såå ferdig med å gå gravid.

Merker også at jeg sover mye dårligere om natten nå, våkner med vondt i ryggen og puster og peser. Dessuten får jeg kynnere bare jeg snur meg i senger.

Tror ikke det er uten grunn at vi skal bli leie nå, fungerer nok som motivasjon for fødselen! Jeg lengter iallefall etter at fødselen skal starte nå..

Klem fra

Skrevet

Joda, tror nok det er et lite "knep" at vi nå blir med KLARE for fødselen ja.. heheh.. :)

VI får vel bare PRØVE å være litt tålmodige nå da framover... ganske så sikkert så EN GANG kommer han/hun ut! ;)

hehe..

Lykke til da!!! :)

Klæm

Skrevet

Ja, det er det eneste som er sikkert: UT MÅ HAN!

Dette gikk opp for meg med full tyngde hin kvelden, fikk litt hetta da. Er absolutt ingen annen utvei, JEG må få han ut! hehe...men varte bare den kvelden, nå er jeg klar som et egg igjen.

Masse lykke til du også ! Så får vi se hvem som føder først av oss..hihi

Skrevet

hehe.. yupp!!! ;)

Skrevet

Heisann!

Er så enig med dere!!!! Har samme plagene, og for å sutre litt ekstra så har jeg et ribbeinsbrudd som er under bedring, men som fortsatt gjør vondt. Dette gjør at jeg må ligge bare på ei side, og det er ikke enkelt når det er vanskelig fra før.

Ikke ble jeg mindre klar for baby når to jeg kjenner fikk forrige helg. :-)

Men,men har termin 23 februar, så får holde ut til hun har tenkt seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...