Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Hei Vi har en liten guttetass som nærmer seg sju måneder. Han er en aktiv gutt, men har enda ikke lært seg å komme framover på gulvet. Dette gjør han veldig frustert. Han var ganske tidlige ute både med å snu seg rundt og å løfte seg opp på armene, men det har tatt lang tid å lære å krype. Det som er slitsomt er at han nesten ikke kan ligge noe på gulvet uten å sutre (ikke grine, men bare klage liksom). Denne perioden har vart ganske lenge, og det er litt slitende på foreldrene. Er det noen som kjenner seg igjen? Blir det mindre sutring når de lærer seg å komme frammover? Hvor lang tid kan det ta før de lærer dette? Hilsen utolmodig far.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 hørtes ut som min gutt dette,han er 6 mnd..og tror det kan ta tid enda....før han lærte å trille rundt på magen kunne han ligge på gulvet lenge å kose seg...men nå blir han sint å lei,for han vil så jerne...
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Slik var min også. Da jeg sluttet å plukke ham opp når han sutret ( lot det gå litt lenger enn før) og sluttet med å ta lekene bort til ham dersom de lå litt for langt unna så lærte han seg å krype innen tre dager! På dagen 6 mnd gammel var han da han endelig kom forover. Jeg sier endelig fordi han hadde stresset med det leeeenge på forhånd, og ja, sutringen sluttet etter at han fant ut hvordan han kunne komme dit han ville. )
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Jepp, slik var det her også. Ble blid da han kom seg framover, men oppdaget da at han ikke bare ville fram men opp. Så da var det på an igjen ) Gleder meg til han lærer å gå )
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Dette kunne det godt vært jeg som hadde skrevet. Like gammel og akkurat det samme...
*toppris* Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 her er det oxo slik.. gutten min er snart 5mnd og liker absolutt ikke å ligge noe særlig på gulvet.. han vil bort til ting og "leke".. hehe... så sutring og raskt skriking her i gården..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå