Gå til innhold

ALLE i bygda blir gravide og babyer opper ut over allt!

Anbefalte innlegg

ei i paralellklassen min er gravid, kusina t samobern min kom hjem i jula med bitteliten kulemage, et vennepar av et vennepar har nettop fått babyen sin, og så forteller dem at dem planla å bli gravide, og etter en ukes pilleslutt var hun gravid! d er helt utrolig d her.

og så er søstra t en kompis av oss gravid nå! og d finnes sikkert flere ruindt i bygda her som og har et resultat av sengehyggen sin ...

jeg er glad vi ska flytte herfra ass:P

Fortsetter under...

sånn er det her å, sambos bror (å dama hans såklart) venter barn, bestevennina mi venter nr 2, tante venter nr 2,4 stk som jeg gikk sammen med på skolen har nylig fått og som jeg kommer på i farta er det 9 stk som jeg kjenner som nå også er blitt gravid! men ikke JEG!!!!=/ skikkelig babybooom her i år

Samme her... Har 4 gravide venninner, 2 gravide kusiner, en venninne som nettopp har fått + endel som prøver, he he.. Så det blir vel fler også, og jeg håper en' av dem er MEG!!! Og alle dere andre som prøver!! Det er ikke gøy når man begynner å gå over et visst antall pp, jeg begynner å tenke at jeg aldri skal bli gravid.. sukk.. Men jeg blir det vel, før eller senere.. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...