Gå til innhold

Det er jo babyer over alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på kafè i stad, jeg og sambo. Selvfølgelig kom det inn to jenter med små babyer som ble sittende ved nabobordet. De skjønne babyene, kanskje 3 og 5 mnd gamle. Jeg prøvde hardt å ikke stirre, he he. Sambo bare flirer av meg, han skjønner nok ikke helt hvor hardt det er for meg. Han bare tenker vel at vi skal ikke ha noen baby på mange år ennå så hvorfor bry seg med det? Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skjønner hva du mener! Sambo fortalte at en å jobben hadde kommet innom med poden, han har pappapermisjon. Jeg spurte om navn etc, og han husket ikke. "Hva?" sa jeg... han sa til meg: det er sånn informasjon du bare suuuuger til deg, hehe... Det er jo sant også da!

Kjøp det nyeste woman, og la det ligge oppslått, er en reportasje der om "menn om baby - det å bli far". Alle hadde positive forhåpninger, neste iallefall! Må lese artikkelen på senga ved siden av sambo i kveld. haha

Var på kurs her forleden, da slo det meg: eneste stedet det ikke var noen gravide! Ellers ser jeg mager overalt!

Så ja, jeg tenker mye på det! Skulle ønske han forsto hvor mye!

Skrevet

Ja, jeg veit:) en vi kjenner sånn halvveis hadde fått baby. Sambo hadde prata med henne. Jeg spurte etter kjønn og navn (selvfølgelig) og han hadde ikke peiling. Neste gang han hadde prata med henne kom han hjem og sa: det er en gutt, han heter Johannes:)

Woman ja, det må jeg kjøpe, he he. Lurt med sånne triks:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...