Gå til innhold

Når begynte dere å se gravide ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter spent på magen (13+5), og lurer på når dere fikk såpass med mage at folk skjønte at dere var gravide (og ikke bare litt tykkere)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt uke 17/18 begynte den å ta mer form liksom... nå er det ingen tvil lenger (er 19+4) :)

Skrevet

Har sett gravid ut en stund jeg nå, i dag er jeg 19+3

Skrevet

rundt uke 21-22...før det så jeg bare ekstra superlubben ut! Men så pluttselig en morgen våkna jeg med helt ny mage og da så alle det! :)

Skrevet

I sist svangerskap så var jeg ihvertfall i uke 26 eller noe slikt. Nå har jeg kommet i uke 15 og ingenting syns enda.

Skrevet

Uke 21 ca, er i uke 23 nå. Så bare ut som jeg hadde lagt på meg litt mellom uke 16-21, men plutselig ble magen høyere og hardere.

Skrevet

Jeg ser ganske gravid ut allerede - er 14+3...er min andre da, så jeg "skylder" på det;o)

Skrevet

Er i uke 17 nå og folk har sett det en stund, men den har først nå blitt såpass at jeg ser det selv også:)

Skrevet

Rundt uke 18 var det nok. Jeg følte at jeg så gravid ut før det, men det var først da folk så smått begynte å se det. Men det er nok ikke før rundt forrige uke, da var jeg i uke 23 at fremmede kunne begynne å se at jeg var gravid og ikke bare hadde stor mage hehe:)

Skrevet

For meg var det også rundt uke 18. Magen kom fortere denne gangen enn ved første svangerskap. Det er visst normalt. Er nå i uke 26.

Skrevet

Er 17+0 i dag og kjenner at magen har vokst siste uke, men jeg ser ikke gravid ut ennå.

Skrevet

Hei du!

Ser ut som jeg er helt likt med deg. Termin 11. juli...

Hvor skal du føde?

Lykke til :)

Skrevet

Eh...alle er litt uti før det synes, hos meg syntes det allerede i uke 11! Er uke 14 nå, og nå er det godt synlig for alle! Er nr. 3, kanskje derfor?

Skrevet

Hei Julia15!

Jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal føde ennå pga sommerstengte fødeavd her i Nordland.. Men har lyst å ønske meg Bodø el Tr.heim - bor midt mellom.

Skal på ul til St.Olavs om 14 dager, enn du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...