Gå til innhold

hvordan går det Litenspire ønsker spiret og martine 68???? er litt spente sjø :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble ikke min tur denne gangen heller. Tempen datt i går og før jeg gikk og la meg stod tanta i døra. Snakk om å finne veien selv om jeg var på snaufjellet. Hadde veldig vondt i magen i går så jeg skjønte nok tegninga. Synd men sant. Da er vi i gang med 18.pp. Tror vi nærmer oss oppløpssiden med prøving nå. Det spørs om vi gir opp snart.

Sorry at jeg ikke hadde gode nyheter. Håper det er andre som setter telemarknedslag i steden. Jeg havna på nesa nok en gang :-)

klem fra

Uff så synd da martine68, litt av en tålmodighet å holde på så lenge. Skjønner at ikke jeg skal begynne å klage enda, etter "kun" 7 pp. Jeg vet at jeg kan bli gravid igjen, men lite oppløftende at jeg har mistet i tidlig abort to ganger nå ila tre mnd, det befruktede egget klarer tydeligvis ikke å feste seg! Vi får prøve igjen :)

Hei Martine.

Så synd at den forbaskade tanta ikke holder seg for god til å oppsøke folk på fjellet engang!! Vet ikke hva vi kan finne på så hun fatter at vi mener alvor:o|

Håpet at det skulle klaffe for deg nå, ordentlig leit at det ikke gjorde det!

Forstår at dere blir slitne når dere har holdt på så lenge, men håper det ordner seg for dere:o)

Klem

Annonse

åååå.. se så fint nick.. liten spire spirer igjen:)):.

gratulerer... hva var symptomene dine??.. har vært syk .. så kjent lite.. vært kvalm pga det tror jeg.. men er bedre nå... ikke noe spes ømme pupper heller.. men men.. vente til torsdag. da er det ikm :).. krysse fingrene jenter... natta..

Tusen takk NoBlonde!

Det begynte med såre brystvorter like etter EL, har det fortsatt, og jeg har aldri hatt det før så jeg tok ikke det som et tegn. Etter det har det kriblet i puppene i et sett, men ikke sånn normalt ømme.

Har også hatt murringer og stikninger i underlivet, samt skikkelig støl i korsryggen. Siden jeg har holdt senga ei uke pga inluensa, trodde jeg det var derfor ryggen var så øm, og når jeg ble kvalm og fikk urolig mage ble det også tilskrevet influensa...

Men så var det en mye koseligere grunn, og influensaen har sluppet taket.

Jeg hadde ikke så god tru denne pp'en, og når man er syk er det ikke så lett å vite hva som er hva. På fredag når tempen gikk opp og jeg visste det ikke var feber fikk jeg mistanke om at noe var på gang.

Og det er det....hurra!!!

Lykke til på torsdag, krysser fingrene for deg!

Så dumt, Martine! Eg hadde håpa for deg denne gongen. Ikkje gje opp da, du er jo ikkje sååå gammal enno. Best det er så sit den igjen. Du har jo fått barn før, og da er det jo håp!

Klem frå

Martine 68, du må ikke gi opp ennå, du er ennå ung?

VI trodde på en kjapp etterfølger etter hun som nå er 5 1/2, det skjedde ikke, det skulle går over 5 år og ma, bo og sa før det nå ser ut som om det nå skal går bra!!!!!

Huff, så dumt, martine68:-( Kanskje det går an med en liten pause i prøvinga? Ser at flere her skriver at de har fått uttelling når de har tatt pause. Men det er vanskelig å innstille seg på det også. Lykke til, uansett hvordan det går.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...