Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 heia! jeg lurer på noen ting: hvor bestiller man navnelapper til å ha på barnehage klær? hvor mange klistremerker å hvor mange skrykpålapper bør jeg bestille? hva skriver dere på lappene?(fornavn,etternavn,adresse e.l) er dere fornøyd med de navnelappene dere har?(at de sitter på på 60 grader o.l) hihi det ble visst litt mange spørsmål på forhånd takk for at du svarer
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 jeg bestillte på navnelapper.no. jeg ble ikke fornøyd med de,jeg får dem ikke til å sitte ordentlig på tøyet.
Gjest mphs Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Jag har kjøpt både på navnelapper.no og markmaster.no Jeg syns markmaster sine strykelapper sitter best, de fra navnelapper har på noen plagg løsnet etter en vask, på noen plagg etter 2-4 vask og på resten sitter de enda men det er bare ca. 2,5 mnd siden jeg strøk de på. Navnelapper sine klistremerker er jeg så langt veldig fornøyd med.
Gjest mphs Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Her er en annen side som selger blandt annet Tag it http://www.sabo.no/
keisha Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 meiner det er ei side som heiter askeladden.no Dei skal være gode. Anbefaler dei i bhg o.l
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Jeg kjøpte også på navnelapper.no og er kjempe fornøyd.... Tror jeg fikk 75 klistrelapper og 75 til og stryke på... De kom dagen etter jeg bestilte.. Ser de fleste i bhg skriver hele navnet til barnet også et telefonnummer..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 mamma&adriana har du prøvd de på? sitter de godt? HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 askeladden.no var en båtside hihi HI
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Askeladden navnelapper er gode. Websiden er: www.navnelapper.no ;O)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Markmaster sine stempel er enkle å bruke. Slipper å stryke eller sy.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Jepp har prøvd de på både de som skal strykes på klistres og de sitter som støpt!!!!! Ikke no mas og stryke de på heller syns jeg, det gikk kjempe fort!! De tåler vask av ganske høy grad både de som strykes på og de som klistres men husker ikke helt hvor høyt det var...
St. Hans Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Da har du strøket for kort tid, eller for lite varme på strykejernet. Eller med damp? Hvis du følger bruksanvisningen, sitter de som støpt. Jeg er godt fornøyd, men har ikke brukt andre, så jeg har ikke noe å sammenligne med.
Luca Skrevet 28. januar 2007 #14 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har prøvd Askeladden sine(navnelapper.no) og de sitter ikke i klærne uansett hvos lenge jeg stryker(faller av etter en stund) Klistremerkene sitter godt derfra. Så bestilte jeg fra markmaster.no, og de sitter godt. Vi har hele navneti, og ser mange har tlfnr i.
blond Skrevet 28. januar 2007 #15 Skrevet 28. januar 2007 De bestilles i syforretning. De som er til å stryke på skal helst sys på i tillegg for å sitte godt nok i vask og bruk. Vi skriver fullt navn. Adresse og telefonnummer kan bli dumt om du endrer adresse/tlfnr og det blir mye tilsammen å skrive på lappen.
norma Skrevet 29. januar 2007 #16 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har et stempel som jeg bare stempler på klærne etter hvert som jeg kjøper klær. De sitter i utallige vask, og man kan skrive hva man vil på dem. Kjøpte de på en bokhandel. Dette er bare SÅ lettvint. Jeg har også fra askeladden som jeg bruker på de plaggene uten lapp (strikkaklær og slikt) og de fungerer også bra, men veldig tungvint. Det stempelet holder forresten også rett på klærne.
norma Skrevet 29. januar 2007 #17 Skrevet 29. januar 2007 Fant dem på nett også: http://www.markster.com/index.html
m@mm@ :-)til to gutter:-) Skrevet 29. januar 2007 #18 Skrevet 29. januar 2007 Her orker vi ikke noe styr - derfor: en tusj som vi skriver bare forbokstavene på merkelappene. Jobber i barnehage selv, og det holder i masse vis. :-)
dundreihundre Skrevet 29. januar 2007 #19 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har tre barn og har navnet utallige plagg. De eneste navnelappene til å stryke i tøyet jeg har vært fornøyd med, er de fra merkmaster. De er suverene! Klistremerkene deres sitter også som støpt på alt fra ski til matbokser. Her i huset bruker jeg bare etternavn og telefonnummer på lappene i klærne. Mest praktisk når klærne går i arv, slipper å forvirre personalet i barnehagen........ Har fullt navn på klistremerkene, greit å skille f.eks. matboksene til ungene.
Yvonnemor Skrevet 29. januar 2007 #20 Skrevet 29. januar 2007 Jeg bruker Askeladden og er veldig fornøyd. En pakke med 75 av hver holder en god stund. Navn Navnesen Tlf. 00 00 00 00 De sitter stort sett bra, men ikke på grovstrikk (stryk da evt. på vaskelappen...). Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #21 Skrevet 29. januar 2007 Tips: Bruk bare etternavn og tlf. Om barnet skulle bli stoppet av uønskede fremmede, er det greit at den personen ikke vet navnet til barnet. Om en voksen vet fornavnet kan barnet tro at den voksen er en bekjent av foreldrene feks.
*caramel* Skrevet 29. januar 2007 #22 Skrevet 29. januar 2007 http://www.minanamnband.se har mange fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå