Gå til innhold

navnelapper (ønsker mange svar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia! jeg lurer på noen ting:

hvor bestiller man navnelapper til å ha på barnehage klær?

hvor mange klistremerker å hvor mange skrykpålapper bør jeg bestille?

hva skriver dere på lappene?(fornavn,etternavn,adresse e.l)

er dere fornøyd med de navnelappene dere har?(at de sitter på på 60 grader o.l)

hihi det ble visst litt mange spørsmål

på forhånd takk for at du svarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestillte på navnelapper.no. jeg ble ikke fornøyd med de,jeg får dem ikke til å sitte ordentlig på tøyet.

Skrevet

Jag har kjøpt både på navnelapper.no og markmaster.no

Jeg syns markmaster sine strykelapper sitter best, de fra navnelapper har på noen plagg løsnet etter en vask, på noen plagg etter 2-4 vask og på resten sitter de enda men det er bare ca. 2,5 mnd siden jeg strøk de på.

Navnelapper sine klistremerker er jeg så langt veldig fornøyd med.

Skrevet

meiner det er ei side som heiter askeladden.no

Dei skal være gode. Anbefaler dei i bhg o.l

Skrevet

Jeg kjøpte også på navnelapper.no og er kjempe fornøyd....

Tror jeg fikk 75 klistrelapper og 75 til og stryke på...

De kom dagen etter jeg bestilte..

Ser de fleste i bhg skriver hele navnet til barnet også et telefonnummer..

Skrevet

mamma&adriana

har du prøvd de på? sitter de godt?

HI

Skrevet

askeladden.no var en båtside hihi

HI

Skrevet

Askeladden navnelapper er gode.

Websiden er: www.navnelapper.no ;O)

Skrevet

Markmaster sine stempel er enkle å bruke. Slipper å stryke eller sy.

Skrevet

Jepp har prøvd de på både de som skal strykes på klistres og de sitter som støpt!!!!!

Ikke no mas og stryke de på heller syns jeg, det gikk kjempe fort!!

De tåler vask av ganske høy grad både de som strykes på og de som klistres men husker ikke helt hvor høyt det var...

Skrevet

Da har du strøket for kort tid, eller for lite varme på strykejernet. Eller med damp?

Hvis du følger bruksanvisningen, sitter de som støpt. Jeg er godt fornøyd, men har ikke brukt andre, så jeg har ikke noe å sammenligne med.

Skrevet

Jeg har prøvd Askeladden sine(navnelapper.no) og de sitter ikke i klærne uansett hvos lenge jeg stryker(faller av etter en stund)

Klistremerkene sitter godt derfra.

Så bestilte jeg fra markmaster.no, og de sitter godt.

Vi har hele navneti, og ser mange har tlfnr i.

Skrevet

De bestilles i syforretning. De som er til å stryke på skal helst sys på i tillegg for å sitte godt nok i vask og bruk. Vi skriver fullt navn. Adresse og telefonnummer kan bli dumt om du endrer adresse/tlfnr og det blir mye tilsammen å skrive på lappen.

Skrevet

Jeg har et stempel som jeg bare stempler på klærne etter hvert som jeg kjøper klær. De sitter i utallige vask, og man kan skrive hva man vil på dem. Kjøpte de på en bokhandel. Dette er bare SÅ lettvint.

Jeg har også fra askeladden som jeg bruker på de plaggene uten lapp (strikkaklær og slikt) og de fungerer også bra, men veldig tungvint.

Det stempelet holder forresten også rett på klærne.

Skrevet

Her orker vi ikke noe styr - derfor: en tusj som vi skriver bare forbokstavene på merkelappene.

Jobber i barnehage selv, og det holder i masse vis.

:-)

Skrevet

Jeg har tre barn og har navnet utallige plagg. De eneste navnelappene til å stryke i tøyet jeg har vært fornøyd med, er de fra merkmaster. De er suverene! Klistremerkene deres sitter også som støpt på alt fra ski til matbokser.

Her i huset bruker jeg bare etternavn og telefonnummer på lappene i klærne. Mest praktisk når klærne går i arv, slipper å forvirre personalet i barnehagen........ Har fullt navn på klistremerkene, greit å skille f.eks. matboksene til ungene.

Skrevet

Jeg bruker Askeladden og er veldig fornøyd.

En pakke med 75 av hver holder en god stund.

Navn Navnesen

Tlf. 00 00 00 00

De sitter stort sett bra, men ikke på grovstrikk (stryk da evt. på vaskelappen...).

Lykke til!

Skrevet

Tips:

Bruk bare etternavn og tlf.

Om barnet skulle bli stoppet av uønskede fremmede, er det greit at den personen ikke vet navnet til barnet.

Om en voksen vet fornavnet kan barnet tro at den voksen er en bekjent av foreldrene feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...