Gå til innhold

Litt irritert over....,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

at alle med SA er inne og forteller... Det er ikke så gøy å bli minnet på at vi kan miste spiren vi bærer. Forstår godt at dere vil prate, men kan dere vær så snill å prate om dette på "mistet barn, gravid på ny" debatten?

 

Håper ikke at dere blir fornærma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjerp deg!

Det er flere som har vert inne på denne siden nesten daglig og faktisk blitt kjent med flere her inne! Vi har "snakt" nesten daglig og delt erfaringer sammen! Det er en selvfølge at når noe tragisk skjer, vil vi gi beskjed til de vi "kjenner her inne". Du kan jo bare la være å lese innleggene!

Litt egoistiskt av deg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym..

Som mange har skrevet ang et annet innlegg her på 1. tri, så er de med SA/MA stort sett FLINKE til å lage overskrifter som viser hva de handler om. Dermed leser jeg dem ikke. Er noe redd det samme selv og greier ikke bekymre meg noe ekstra enn nødvendig.

 

Du er sikkert ikke annerledes, bare la være å lese. Er helt enig med skriver ovenfor, mange er godt kjent her på forumet og ønsker å gi beskjed, ikke bare forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre... skal dere begynne igjen? for 10. gang, dere trenger faktisk ikke lese dem, og som det er blitt sagt før: hvis nyskjerrigheten har skylda for at dere ikke klarer å la være er det jo deres problem... Jeg synes ikke innleggene gjør noe, jeg leser dem hvis jeg er i humør til det, hvis jeg har en dag hvor jeg føler meg redd og usikker lar jeg være å lese dem,jeg synes det er fint at de sier ifra jeg...;) og jeg skjønner dere blir bekymret av og lese dem, derfor er det jo fint at dere har et alternativ..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som mister har lik rett på å fortelle sin historie her inne som alle andre har! Istedet for å bli redd å lei dere, så heller prise dere lykkelige for at alt går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...