Gå til innhold

må bare si det!:)

Anbefalte innlegg

jeg bestemte meg for å slutte på p piller når jeg var ferdig med brettet og den siste pilla før sukkerpillene tok jeg den 13 januar og fikk mensen den 14 januar. jeg tok en el test i går og det så ut som om jeg fikk positiv el:)da har jeg mest sansynelig el idag....

jeg var også inne på fertility.no og tok eggløsningskalkulatoren og i følge den da skal jeg ha eggløsning i dag så det stemmer jo overens med testen i går!:)

er ikke dette et godt tegn da jenter??:)på at syklusen min er stabil?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7980690-m%C3%A5-bare-si-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk aldri kjent etter dette med el og sånn. Har gått så mye på pilla (snart 7 år minus et halvt år). Gleder meg til jeg kan sjekke om syklusen min funker uten hormoner. Så vidt jeg husker var mensen temmelig stabil det halve året jeg var uten piller, men det er snart 3 år sida, så mye kan jo ha forandra seg. Men... jeg husker før jeg begynte på pilla at jeg hadde vondt både før og mellom mens, så hvis jeg er "heldig" så er det el jeg har kjent. Det betyr kanskje at jeg kjenner på kroppen når el er og da må det jo være lettere å få til en baby? Uansett gleder jeg meg til å slutte på disse herkens pillene, men jeg tviiiiiiler på at det skjer i 2007...

Flott å høre at syklusen din er i rute, det er alltid kjekt når kroppen fungerer som den skal:)

Ine: vi har diskutert det, men har ikke blitt enige om noe. Jeg sa i sommer at jeg skulle slutte på pilla til nyttår, men så hadde vi litt problemer i høst og jeg orka ikke gjennomføre planene mine og skape mer gnisninger. Nå har jeg sagt at jeg skal slutte når pillene tar slutt (siste på en 3 års rekvisisjon fra legen) i september/oktober. Han synes nok ikke helt det er ok. Dessuten hater jeg kondomer! Jeg prøver å komme på andre hormonfrie prevansjonsmetoder, men det eneste bortsett fra kondom er pessar og selv det virker både klønete og usikkert (klønete er kjipt, usikkert er ok for meg, men aldeles ikke for ham). Så jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo ha ham med på lasset når jeg blir gravid. Han sier selv at han ikke vet hva han mener om saken om 9 mnd, kanskje han er mer på gli da... Så for nå så går jeg på pilla og så skal vi nok sitte ned og ta en prat til høsten. Men for å være helt ærlig så tror jeg nok ikke jeg orker å gå til legen for å få resept på noen piller jeg ikke vil dytte i meg. Men på den andre siden håper jeg jo at innen jeg får unge så har han fast jobb og vi har flytta tilbake til østlandet. Det er så mange om og hvis og men at jeg blir litt gal. *sukk*

ja det er litt gøy da!!håper bare det stemmer og at den fortsetter å være sånn da:) de eneste "bivirkningene"jeg har hatt på at det er el er at jeg har hatt litt stikkninger i nedre del av magen men det har jeg hatt sååå mange ganger i løpet av det siste halve året så det kan være etterdønninger fra pilla eller noe....og at jeg er i skikkelig dritt humør!!er sånn at jeg har lyst til å gjøre noe faenskap!frekk og jævlig mot sambo har jeg vært i dag men det hjalp ikke:)hehe

jeg har også hatt en del luft i magen og idag oppdaget jeg at jeg har ømme brystvorter....kan det være bivirkninger på el??for jeg aner ikke hvordan el føles.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...