Gå til innhold

Simo eller teutonia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd begge? Valget står mellom simo kombi, eller teutonia mistral. dere som har erfaringer med begge;kom med tips :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt Teutonia! Den er lett, smal, tar liten plass sammenlagt, nett å trille, men allikevel god plass oppi, lekker å se på og utrolig god å trille, ikke så mye fjæring, men absolutt nok! Mykbagen er enkel å ta med seg, og lun å ligge i for babyen..! Ikke kjempestor plass, men stor nok (lillemor lå i den til hun var 5 mnd og hadde god plass, da ble vogna solgt.. Etter dette ville hun bare opp og se uansett, så da gikk vi over til sportsvogn..)!

Simo hadde jeg bare en kort periode (lånevogn) og synes den var et svært dråg..! Vanskelig å manøvrere pga alt for mye fjæring, stor og klønete, alt for åpen handlekurv under, enormt tung å løfte når den er slått sammen, tar kjempestor plass sammenslått, men god plass i bagen - det er et pluss da..!

Så jeg ville definitivt gått for Mistral - med lufthjul!

Skrevet

men er ikke mistralen snerten som sportsvogn oxo da? vet at simoen blir for diger, men trodde mistralen var ok ut vognperioden?

Skrevet

Mistralen er kjempeok ut sportsvognperioden jo, men vi bor i andre etasje med utendørs svingtrapp, så jeg måtte dra vogna opp hver dag jeg skulle ut og inn... Etterhvert som lillemor ble større og ryggen min ikke ble bedre måtte vi bare skaffe oss en lettere vogn... Hadde vi bodd i første etasje eller hatt mulighet for å sette igjen vogna i bod e.l. hadde jeg aldri solgt den..! :-)

Skrevet

Simo kombi,stor vogn,ja,men kvalitet og god å romslig for barnet :)

Skrevet

forrige gang hadde jeg teutonia og var veeeldig fornøyd med den.

denne gangen har jeg kjøpt meg simo bare fordi at det egentlig var drømmevogna helt fra begynnelsen.

for meg virker de veldig like, før var teutonia best, men nå har simo fått de samme kvaliteter jeg så etter da jeg handlet vogn så...

Skrevet

Helt klart Teutonia!

Simo er tung og kjedelig syns jeg...

Skrevet

Begge er gode vogner. Men Simo veier nesten dobbelt så mye som mistral. Hvis du kjøper mistral bør du kjøpe lufthjul til også, da blir den bedre å trillle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...