NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Vi har prøvd siden september.. ca 7 pp..men ikke allti han har klart å være hjemme til rett tid da. men jeg har to barn fra før.så jeg vet jeg kan. men kan vi også få hjelp ganske fort om det ikke går på vanlig måte?. jeg er 37 skjønner dere.. er litt redd denne alderen..
Snooopi Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Jeg tror det normalt er 2 år. I deres tilfelle ville jeg ha sjekket hans sædkvalitet, for å ikke kaste bort mere tid enn nødvendig. En gyn. spesialist sa til meg at det burde klaffe etter 6pp.. Lykke til !
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 7pp er ikke mye! Enda mindre blir det av at han ikke har vært hjemme i alle. Så kommer det ann på hvilken prev som ble brukt før prøvingen. Men siden du er 37 bør dere begynne å tenke på en tur til legen. Selv om du har to barn, forandrer ting seg raskt hos oss damer. (Jeg har også barn, men sliter med nr 2 -samme mann. Desverre) Det som da bør sjekkes ut i første omgang. Er sædkvalitet, og om du fortsatt har el med alle de nødvendige hormonene. 37 er i seg selv ikke en skummel alder. Men det at tiden flyr er jo en smart ting å ha i bakhodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå