Gå til innhold

Februar-damer!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

Er litt nysgjerrig på hvordan det står til med dere? Noen av dere har kanskje født allerede?

Her går det fint, men kjenner at jeg begynner å bli klar for fødsel. Har akkurat passert 37 uker nå, så det er maks 2 uker igjen til jeg evt blir satt igang. På kontroll før helgen ble jentene estimert til å være ca 2500 g hver. TV1 ligger i hodeleie, så alt skulle ligge til rette for vaginal fødsel.

Er spesielt spent på hvordan det står til med deg, Kamillamor, siden du har termin noen dager før meg. Lenge siden jeg har sett deg her inne nå (men har ikke vært så aktiv selv heller). Håper på oppdatering både fra deg og andre februardamer!

Fortsetter under...

Hei hei:)

Jeg har termin 17. februar, men skal ta keisersnitt i morgen!! :-) Blir utrolig deilig å få nurkene ut og bli kjent med dem. Har vært til forberedelser på sykehuset i dag, så jeg tror alt kommer til å gå veldig bra. Grunnen til at det blir ks er fordi begge i utgangspunktet lå i sete-leie, men ved ul i dag viste det seg at den ene hadde snudd seg til tverrleie, så da er det ihvertfall ingenting å lure på! :-)

Lykke til videre til deg, marit70! :o) Det er jo ikke lenge igjen for deg heller!

Jeg er vel egentlig en marsdame, men kommer til å føde i feb.. Fysisk er formen kjempebra! Er 35 uker på vei og er fortsatt lett i kroppen. Psykisk er noe annet.. har mye vondt i rygg og nakke. Tror kroppen er lei av å være så mye i ro. Har det SÅ mye bedre når jeg får være oppe å gå (f.eks. når den dagen jeg er på kontroll.) Begynner virkelig å gå ut over humøret, spesiellt når jeg vet at formen egentlig er veldig bra! Ligger kun for å holde barna mine lengst mulig i magen.

Ellers har jeg mye mensmurring og kynnere. Er nok en av de heldige tvillinggravide, siden jeg har hatt svært få plager annet enn livmorhalstrøbbel...

Vil ikke si at det er bare bare å ha livmorhalstrøbbel, det høres ikke noe kjekt ut i det hele tatt! Jeg har heldigvis sluppet dette. Bra at du har kommet så langt da! Snart nådd 36 uker du da, det var et av mine hovedmål:) Forstår godt at du er lei av å være i ro. Kjenner igjen følelsen av ukens høydepunkt når man kommer seg ut på kontroll:)

Jeg var faktisk på en ørliten shoppingtur i går, det var deilig. Turen gikk til Nøstebarn. Ble kjørt til døren, så det gikk helt fint. Godt å få shoppet litt igjen, lenge siden sist nå:-) Merker at jeg slapper litt mer av nå som jeg har kommet så langt. Deilig å slippe å bekymre seg over for tidlig fødsel hele tiden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...