♥Tullerusk♥ Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Hehe... Nei... Ikke her i huset... Kondomen kommer flittig på hver gang det er kos...hihi...
tuppa prøvd lenge Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 jeg prøver ikke i smug:)vil at sambo skal være med på leken ellers så er det ikke noe gøy...
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Enig, vi bruker også kondom. Jeg tar el-tester og da passer jeg på å si fra at han mååå ha kondom på fra første stund, hvis ikke har det hendt at vi drøyer med dongen. Men vi kjøpte en ny pakke med kondomer i går, så nå skal jeg be han bruke kondom hele tiden, hehe..... han må da pines litt.... huff, den var slem. Håper han slutter med den snart!
-Mariposa- Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har hatt noen dager der jeg kvir meg for å ta pillen eller glemmer den en dag eller to. Men jeg gjør det ikke med vilje. Uansett har jeg ikke blitt gravid selv om jeg har glemt pilla i 3 dager så hormonene sitter nok temmelig fast i kroppen min ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå