Gå til innhold

hjelp!!!!!!!!!!!!nå har jeg mistet melka helt:(


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

huff.. jeg har ammet hele tiden utenom et måltid før han skla sove om kvelden.. men skulle amme i stad, og han bare gråt.. prøvde og pumpe .. og begge puppene er tomme!!! *snuffs*

 

og jeg er tom for collet.... får jeg kjøpt collet el nan på bensinstasjon??

 

han fikk det siste jeg hadde med collet nå siden jeg ikke hadde melk..

 

huff nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, ikke noe gøy.

Hmm... tviler på at de selger collett på bensinstasjoner du kan jo prøve! Vet de selger nan da:) Du kan jo evn gi ham det i dag, og heller kjøpe collett i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå selger de nan der?+ er det samme hva det er bare han får mat hehe.... håper bare sambo finner detnår han kjører rundt nå...

 

mega fortvilet her.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert du har mistet melken.. dette har skjedd meg også. Man mister ikke melken sånn plutselig, det vil skje gradvis.. er utdrivningsrefleksen som funker dårlig mest sannsynlig.. prøv å varme opp puppene godt og rull på brystvortene..så vil det nok komme etterhvert. Om dette er et problem som kommer igjen kan du få en nesespray på resept som gjør sånn at melken skal flyte lettere.

 

jeg raste ut på bensinsatsjonen og kjøpte mme, men da jeg skulle amme henne igjen senere på kvelden kom melken..

 

Prøv å ta det med ro.. stress bare forverrer problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer ikke noe ut her i det hele tatt...huff.. han suger og suger men ingenting kommer ut.. ikke når jeg pumper heller...stakkar lille nurket mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit da. Vet ikke noe særlig om dette, men har hørt at den nesesprayen som Kab over her nevner skal være veldig effektiv. Hjelper deg ikke i kveld akkurat det da, men du kan jo høre med legen i morgen om det ikke blir bedre utover kvelden.

Og så må du ikke stresse med det,- produksjonen er veldig sensitiv for stress og sånn sa legen min til meg. Kanskje du kan gå deg en tur, eller gjøre noe helt annet, og prøv så å amme litt igjen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...