turbofrua:) Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Nå ble jeg kjempe lei. Hadde en god følelse på at jeg var gravid i måneden her, men trur du ikke jeg fikk mensen nå da!!!!. Sliter litt med å se framover nå, men jeg har vel ikke noe valg:(
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 huff, vet akkurat hvordan det der er.. skikkelig kjipt! Håper det sitter en liten spire hos deg neste gang du kan jo se frem til mye kos med din kjære hehe
turbofrua:) Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 Ja det er nok det eneste positive akkurat nå. Jeg har 3 barn, og med de klaffet det ved første forsøk, derfor er det ekstra kipt når det ikke klaffer denne gangen. Er i 4pp nå!!
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Men da kan du også kose masse sammen med de ungene du har fra før.... =) =) Så koselig med en liten til. Og det klaffer nok snart skal du se...
Flippa m Frida Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Så kjempeheldig du er som har fått 3 barn på første forsøk. Jeg har bare lyst å si det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå