Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i 12+6 uke, og klærne begynner å bli små.. spesielt rundt magen! Men det er jo ikke så mye som viser enda, kanskje mest bare at jeg er oppblåst...!! Men er det for tidlig å gå ut og kjøpe mammaklær nå, for man vet jo ikke riktig hvor mye man vokser i lårene og sånn heller... ;) Er det sånn at mammaklærne er så mye stretch i at dette ikke blir noe problem? Hadde vært digg å få slippe ut magen i noen andre klær nå som alle vet det alikevel...

Blir glad for alle svar og deres erfaringer... ;)

Fortsetter under...

er i dag 11+3, og merker at buksene begynner å stramme ubehaglig over magen. For ett par dager siden bestilte jeg derfor 2 mammabukser på nett. Gleeeder meg til de kommer, skal bli deilig me behaglige klær igjen! Har ikke fått noen synlig baby-mage, men merker at buksene er stramme!

Heia!

Jeg er i uke 13, og forrige uke kjøpte jeg to dongeribukser på HM, de er dritkule. Gravidebukser altså:) ingen som ser at de er de hvis jeg har en lang genser over. Samboeren min sa at de satt veldig bra på rompa:)

Kjøpte de i min vanlige størrelse, og det er jeg glad for. Vider seg litt ut etter at du har hatt de på en liten stund.

Du kan jo prøve med en i din størrelse nå.. og så se det an:)

Er iallefall veldig deilig å slippe at det strammer rundt livet!!

På slutten av sv.skapet blir nok rumpa litt større, så jeg har alltid kjøpt bukser som ikke sitter trangt rundt lårene og rumpa i beg., for de sitter tidsnok trangt nok:) Første gangen kjøpte jeg en snekkerbukse som satt fint, men de to siste månedene kunne jeg nesten ikke bruke den, for den satt litt trangt, og hvis du ikke synes det er godt med trange klær nå, så bare vent til slutten, når hele kroppen kjennes sprengt. Da vil man gjerne ha løse klær.

Men det finnes jo de heldige som bare får mage også, så jeg skriver nå ut i fra meg selv.

Lykke til med kleskjøp!

Jeg venter til etter at jeg har fått høre hjertelyd og vet at det er liv i spiren!!=)

Skal på kontroll den 12 februar, så etter det hiver jeg meg over dataen og bestiller!!! Må ha meg ei snekkerbukse, elsker snekkerbukser!!!!=)

hei.

Er i 14 uke. Jeg har allerede kjøpt to bukser. Detter er mitt andre svangerskap, så jeg har allerede en ganske"stor" kul på magen. jeg tror jeg brukte vanlige bukser til ca 4 mnd. sist. Det er sikkert lurt å kjøpe noen bukser med litt stretch, for man legger gjerne litt på seg på rumpa etterhvert, men du kan også sikkert ha vanlig størrelse på mamma buksene en god stund til. Jeg brukte faktisk bare litt store joggebukser den siste mnd sist. Da var allt ubehagelig og det funket best å en joggebukse snøret igjen under magen.

jeg tror jeg ville råde deg til å kjøpe litt etthvet. ikke kjøp for mye med en gang ;0) ( Snekkerbukse er veldig greit! )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...