Gå til innhold

For en trist dag!!!! Les dette er dere snille!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi fødte sin førstefødte inatt.2 dager over termin,men de mista hjertelyden under fødselen,og det endte med keisersnitt.

Men livet til den lille gutte sto ikke til å redde.

Var noe med at fostevannet var tykk som grøt,noen som vet hva det kan tyde på??? Aldri hørt om noe lignende før....

Og her sitter jeg,med mi 9 mnder gamle datter,og en 5 uker gammel spire i magen... Har det vondt.

Ingenting er visst en selvfølge.. Livet er urettferdig!!!

(samme som på skravlesiden.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, stakkars de... vet ikke hva det betyr nei, aldri hørt om før.. men hørt at det ikke er helt bra hvis babyen bæsjer i fostervannet da..

Skrevet

uff så leit. Ja, livet er desverre urettferdig. Har også ei jeg kjenner som mistet jenta si rett før hun kom ut. Og hun måtte også føde henne.

Tenk så traumatisk. Har gått så lenge og gledet seg og så får man ikke oppleve gleden. Får mest lyst til å grine.

Ta godt vare på venninna di nå da.

*snufs*

Skrevet

det er jo så tragisk at det finnes ikke ord....

kan ikke på noen måte tenke meg åssen det er.

Du får bare støtte henne så godt du kan men allikevel få glede deg over dine små mirakler.

Skrevet

Ja,det er helt uforståelig.

Har ikke prata med henne selv,men samboeren hennes har ringt min samboer(da di er kollegaer og kompiser),og fortalt kort hva som hadde skjedd.

Vet ikke om jeg tørr å sende henne ei mld enda,hun trenger sikkert ro.

Men har sendt varme tanker til samboeren hennes.

Kan ikke klare å tenke meg til hvordan de har det nå!!!

Skrevet

Ufattelig trist!!!!Jeg tror nok din vennine setter pris på noen ord fra deg nå.Ofte er man for redde for å trenge seg på i slike situasjoner,men det viser seg at man ikke trenger å være redd for det...

Skrevet

Vet det... Mamma mista den første datra si under fødselen,og hun opplevde at INGEN tok kontakt etterpå,og det var virlelig å møte veggen. Der sto hun på sitt svakeste,og trengte venninnene sine mer enn noensinne,så holdt de seg unna...

Så den feilen skal ikke jeg gjøre,det må være vondt. Man er jo på sitt mest sårbare og svakeste....

Skal bare la henne få noen dager til å svelge dette før jeg buser på. Hun har fått beskjed om at jeg tenker på henne.

Skrevet

Anbefaler en enkel fremgangsmåte, bare ring henne eller send henne en melding hvor det står; Trenger du noenting? Jeg er her for deg.

Det var den meldingen jeg fikk når moren min døde av min beste venn. Aldri vært mer takknemlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...