Gjest Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 ...jeg hadde tenkt 4 stk. Og hvem velger dere...?
mommæ-til-to Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Min første sønn har 4 stykker. To venner fra min side, og et vennepar fra hans side. Denne gangen er vi ikke sikker, men jeg blir å spør et søskenbarn. Og så blir det sikkert et vennepar fra mannen min sin side
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Vi kommer mest sannsynligvis til å ha 2 stk... Tror jeg. Ei venninne av meg, og bestekompisen til sambo. Har ikke snakket så mye om det egentlig
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Vi har snakket en del om dette og er veldig i stuss om hva vi skal gjøre. Tror vi er kommet frem til at vi skal ha to faddere, i tillegg til oss selv. Kommer sikkert til å spørre om mora mi og faren til mannen min vil være faddere. Så da kommer mannen min til å bære gutten vår og moren min tar lua av. Dette gjorde foreldrene mine da jeg ble døpt, og synst det var en litt fin måte å gjøre det på=)
Makka Pakka Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Vi har bare 2 stk til vår førstefødte, det var to single venner av oss. Nestemann får kanskje 4 stk, dvs 2 vennepar. Det er ikke bestemt ennå da, og vet jo ikke om alle takker ja.
godiva med 3 gull Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Hadde 4 sist. 3 venninner av meg, og 1 kompis av pappan. Tror det blir 3 denne gangen. 2 av mine venninner (ikke samme som sist) og kompisen til pappan.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Fra gammalt av skal gutebarn ha tre mannlige og to kvinlege fadrar. Medan jentene skal ha tre kvinner og to menn som fadrar. I dag er det vel strengt tatt ingen rett formel for det.
mirremamma Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 vårt nurk skal ha to faddere,min beste veninne og hans beste venn... vi styrer unna å velge par for d blir så domt hvis de skiller lag i fremtiden en gang... jeg er fadder på jenta til besteveninna mi,d er også min daværende samboer...men så gikk vi hvær vår vei og nå bor han på andre siden av landet og har ikke noe kontakt me gudbarnet vårt...
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Vi skal ha 4 stk. Mine 2 søstre og hans 2 brødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå