nupi Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Hei har opplevd de to tre siste nettene at det renner litt i fra puppene... nok til at det blir flekk på madrassen osv.. andre med samme erfaring? noe man burde gjøre noe med??
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Har ikke liknende erfaring, men det var da nokså tidlig..... Du får kjøpe ammeinlegg og sove med BH. Tror ikke man kan stanse lekkingen på noen måte. Kanskje gir det seg etter en stund av seg selv. Er nok hormonene som rører på seg.....
babylove :) Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 æ hadde d tidlig md mine to første graviditeter.da æ va på slutten av svangerskapene rant d hele tia.....æ hadde melk i allmass når ungene kom t verden i allefall ikke bekymre dæ du....æ e i uke 14 nu og har å begynt å fått d.d e bare melkeproduksjonen som e sånn på enkelte damer.stor klem
nupi Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2007 Takk, godt å høre andre m samme erfaring :-) Klem i fra meg :-)
~hope~ i 7.himmel Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 oi,såpass ja.jeg hadde noen gul,hvite flekker i bhèn etter ultralyden i forrige uke.det er første gangen og da var jeg 18 uker på vei.Lurer på om det har noe med alle de gråtende nyfødte i rommene rundt der vi satt og ventet,og det å se gullet på skjermen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå