Gå til innhold

Er det er tegn på at follikkene vokser hvis mager eser ut?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå stikket i 12 dager, 6 dager 100IE, 2 dager 150IE, til nå 4 dager 225IE.

Se siste par dagene har magen min eset ut, ser veldig gravid ut, så ille at jeg er redd folk vil spørre om jeg er gravid!!. Dette skal visst være vanlig, men er det er tegn på at follikkene vokser?

Er så spent. Skal ha ny UL på tirsdag, og har de ikke blitt noe særlig større så blir forsøket avbrutt..:- ( *håpe håpe at de vokser nå*

Jeg kjenner litt smerter i eggstokkene og også ellers i magen, og har litt luft...

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det har noe med foliklene å gjøre.

Men jeg fikk 19 egg, og siste uken før uttakk kunne jeg bare glemme andre bukser en joggiser.

Fikk ikke en gang lukket glidelåset!

Tok lang tid før det gjekk tilbake etterpå også.

Følte meg alene om det, Når jeg kom på klinikken satt de andre damene der pent kledd i stive bukser. *grøss*

Krysser fingrene for at de vokser!

19 egg, så bra, håper virkelig at det betyr at noe er på gang iallefall....Har nesten litt lyst å kjøre mammabukser, hehe...Kjipt for jeg kan ikke gå med joggiser på jobb, og det er så ubehagelig å gå i stramme bukser....

Off...

Noen andre somvet om stor mage kan ha sammenheng med atf ollikkene vokser??

Ja det er noe på gang nedi magen ja.

Før alle mine uttak har magen vokst seg stor, og den blir ennå værre etter uttaket. Ingen av buksene mine passer i den perioden. Hva skulle man gjort uten joggisen???

Lykke til :):)

Annonse

Heisann :-)

Tydelig etter at eg har lest dissa innleggene at eg er utenom det vanliga... Detta er første forsøk, skal henta ut på onsdag. Merkelig, men eg har ikkje merka noe som helst... Alle eg snakkar med blir stor i magen, så trur nok det er meir vanlig enn uvanlig :-)

Men veit at alt er bra, de talte egg så det suste på ultralyden sist fredag.

Ein ting er i alle fall sikkert: du verden kor ein får med seg mye når det skjer på denna måten, og det er urspennande!

Så alt er nok normalt med deg, og masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...