Gå til innhold

Hvilken bilstol bør jeg velge og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart på tide å investere i en ny bilstol. Junior er nesten 8 kg. Hva bør jeg velge? Hva har dere kjøpt/ skal kjøpe? Føler testene ikke viser noe bra resultat. f.eks på forbrukerportalen. De som er valgt ut er bra, men ikke gode nok virker det som.

http://forbrukerportalen.no/test/bilbarneseter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på barneutstyrsforretning og hør med de. det er veldig viktig at stolen passer til akkurat deres bil.

Skrevet

I den siste testen ble det bare testet fremovervendte barneseter, så den bør du se bort fra ja... Du bør gå for et bakovervendt sete, og han bør sitte den veien til han er minst 3 år... Ville sett på Akta Graco Cosmic, Akta Graco Duologic, Brio Zento, Britax Secura (eller et av de andre Britax-setene, alle er gode!), Maxi Cosi Mobi eller evt HTS Izi Kid/Combi. Pass bare på at du har med både ungen og bilen til butikken og at du får prøve setet i bilen så du er sikker på at det sitter fast/bra og at ungen din sitter godt, både i sittestilling og i hvilestilling..! Lykke til :-)

Skrevet

ok, takk for svar! :) Ja, jeg vil helst ha bakovervendt sete!

Skrevet

vi har acta graco cosmic xtp er superfornøyd:) det har komt på bunn i noen tester og vunnet noen tester..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...