Gå til innhold

21 dager igjen, skjer det noe snart? (svar da :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 21 dager igjen, og gleder meg sånn til lillegullet kommer ut.

leser om alle som får rier, kynnere og at slimproppen går - alle som går over tiden og alle de som ikke kjenner så mye liv.

jeg er ikke noen av de. kan nesten ikke vente med å få oppleve fødselen og det å få gullet mitt opp på magen etterpå. det er spennende og nervepirrende på samme tid.

noen andre som har gått rundt og hatt det ganske bra, og så plutselig starter fødselen? noen tips til hvordan jeg kan 'fremskynde' det på en uskyldig og okei måte? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på,har 22 dager igjen :)

Skrevet

tror ikke det nytter å "tvinge" frem en fødsel. Finn dere til rette med at babyen faktisk ikke kommer før kroppen er klar for fødsel. I stedet for å slite dere ut med å prøve alle mulige kjerringråd for å få barna ut - bruk tiden til å samle krefter og hvile. Tro meg - det blir ikke så mye hvil de første ukene... Og fødselen blir også bedre hvis man ikke er utslitt før den begynner... Jeg VET at det er kjedelig å vente, tro meg - jeg har 5 dager til termin men jeg tar en dag av gangen og hviler så mye jeg kan. Lykke til alle sammen - babyene kommer snart uansett :-)

Skrevet

Hei!

Er veldig enig med siste innlegg som sier at fødselen ikke starter før kroppen er klar.

Bruk tiden til å slappe av og ordne til babyen kommer, for det ER stort sett tøffe uker etter fødselen.

Selv har jeg 26 dager igjen og er veldig utålmodig, men har ikke trua på noen av de knepa som er tipsa om å sette igang.

ihvertfall om dere prøver, ta det med ro, ikke begynn å springe trapper og vaske heile huset. Det er IKKE lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...