Gå til innhold

Da har vi prøvd kiropraktor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kunne ikke finne noe spesielt:( Litt stivhet i bekkenet pga av hoftedysplasien og litt i mellomgulvet, men ellers ingenting.

Så han trodde nok ikke det hadde noe med uroligheten hennes å gjøre.Nesten litt dumt,for da hadde vi kunne gjort noe med det. Men pytt pytt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så de kan finne ut sånn på en time. Vi vurderer nemli å gå til kiropraktor med lillevenn, for han, eller vi tror han har mye luft i magen og treg mage. Har prøvd alt.

Hva gjør kiropraktor med de små?? Bøyer og tøyer eller?? Helt grønn..:)

Ellers så var det bra egentlig at jenta deres da...er jo alltid best når de er "friske" :)

Skrevet

Hei.

Vi har også ei lita jente med hofteleddsdysplasi. Hvordan syns du det går? Syns det er litt spennende å høre med andre som også har barn med Freijkas pute. Jenta vår er 2 mnd nå så vi er halvveis i behandlingen. Syns egentlig ting går veldig greit, men gleder meg veldig til puta skal av!

Skrevet

Temine har åsså pute...Blitt vant me den nu ja, men så irriterannes innimellom.Jaja men det e jo bare en bagatell da...Vesste ikkje at det va flere som hadde puta her inne...

Skrevet

Ja barna er jo friske, de må bare ha litt hjelp med hoftene sine:) Tror det er ganske "vanlig" med pute. Når vi forteller at jenta vår har det har alltid folk hørt om andre barn som også har hatt det.

Lå jentene deres i seteleie eller har dere hofteleddsdysplasi i familien? Her lå frøkna i seteleie og ble derfor tatt med ks pga for trangt bekken for setefødsel.

Skrevet

oi er det så mange her med pute? Vet at verrei også har, eller dattera da, he he.

Synes det var tungt i begynnelsen.Følte jeg ble frarøva spedbarnstida og så er det så surt at alle de søte klærne forsvinner under puta.

Men det er visst ganske vanlig ja, spesielt på jenter.

Dattera vår har bare lettgradig, men de valgte å ha på pute likevel, fordi jeg hadde det når jeg var lita.

Å på sykehuset her er det ikke noen kontroller før røntgen etter 4 mnd, så vi MÅ ha den så lenge :( :( :(

Men tenkte å ringe å mase for å kanskje få etter 3 mnd. Er livredd for at hun må ha den lenger enn 4 mnd, så jeg orker ikke gå å tenke på det.

Men det går jo egentlig greit nå da, bare litt tungvint ved bleieskift:s

Hva med dere?

Skrevet

Vi skal heller ikke på sykehuset før det har gått 4 mnd. Men vi går til fysioterapeut så hun sjekker at ting går som det skal. Foreløpig ser det veldig bra ut så jeg håper det holder med 4 mnd. Men jeg også er redd for at de skal si at vi må ha på pute lenger enn 4mnd. Prøver å ikke tenke på det jeg heller!

Syns også det var litt ugreit i begynnelsen, men nå går det veldig greit. Det går mest i små gensere og strømpebukser. Har masse klær som vi ikke får brukt for hun blir så varm under puta så vi prøver å minst mulig klær uten at hun blir kald. Vi fikk pyntet henne med kjole utenpå puta på julaften da:) Men da ble det iallefall tungvint å skifte bleie! Så kjolen forsvant etter første stell:)

Hvor gammel er datteren din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...