Gå til innhold

Mage...


Gjest

Anbefalte innlegg

det er jo veldig individuelt dette som skjer me kroppen, men jeg lurer på om det er "normalt" at magen så vidt gjør seg merkbar i 7-8 uke slik at bukser ikke er så behagelig lengre eller om det bare er luft i magen som vil gå ned igjen om noen uker... hmm... vil enkli ikke at d skal syntes før i 12 uke slik at ingen ser det men er ikke så stor av meg så "frykter" den titter frem før... hmmm.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

 

Det er individuellt hvor mye en vokser, men det er ikke unormalt at magen begynner å bli merkbar i 7-8 uke nei...Da kjenner du at det ikke er godt å ha ting som strammer over magen lengre osv... lykke til videre

 

 

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he... takk for svar.. redd for å virker "overhysterisk" og overdrivende mtp magen.. vil jo enkli ha en super fin kul nå.. he he...

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er i starten av uke 8 og synes magen er enorm!! den buler skikkelig ut og jeg må skjule den når jeg er på plasser folk ikke skal vite noe enda!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5 uker med nr 2...og jeg har enliten kule mage ja..måtte kjøpe ny bukse i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gu så herli at dere sier d.. for da føler eg meg isje så unormal allikevel.. jippi... gleder meg til nye bukser imorra :D

 

åå.. d e kjekt å være gravid så langt.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...