Gå til innhold

Løvinne_75 har du litt tid.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som sakt i en periode der jeg tenker veldig.Fikk høre i juli i fjord at min eks skulle gifte seg i aug og som sakt så gjorde han det.Men siden det så har jeg tenkt så innmari mye på han.Vet ikke helt hvorfor om det er noen grunn til det.Tenker han på meg?vi begge skal bli foreldre for første gang.Og jeg elsker min samboer veldig høyt og skjønner ikke hvorfor jeg har slik tanker i mitt hode.Tenker på han(min eks)hver dag.

Hva får du opp...trenger litt hjelp her.

Jeg er født 28.04.82

min eks og min samboer er født på samme dag.:10.01.81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at du ikke er helt ferdig med han..og komme over han...Har han såret deg?? var det han som gikk fra deg?? får frem det her....

Men om du har det bra der du er nå..hvorfor tenker du på din eks??

Mannen du er sammen med nå er en snill mann føler jeg...som gir deg masse glede...men føler kanskje at du savner noe som du fikk hos eks...

Men dette vil du komme over...dere har en fortid sammen og nå du er gravid og ekstra følsom...så ta godt vare på det du har :))

Skrevet

Han såret meg veldig.Men det var jeg som gjorde det slutt med han den tiden.Han giftet seg med hun som ødelag forholdet vårt litt.

Samholdet mellom forholdet til meg og hans foreldre(+resten av slekten)var helt utrolig.Noe som jeg ikke har med han jeg bor sammens med no.

Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker på min eks,enda jeg vet at jeg er utrolig heldig som har han jeg har no.

Men kan du se no om det blir at jeg treffer eksen min igjen og får snakka med han?tenker han på meg osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...