Gå til innhold

November: Trives dere med å gå hjemme?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trives godt og kulle gjerne vært lenger hjemme, men har ikke mulighet pga økonomi..kreves at begge er i jobb..

 

Også er jeg blirr kjent med noen hyggelige damen gjennom bim/dib som jenny og jeg går og lunsjer med.. viktig å ha sosial omgang med noen i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er helt perfekt å gå hjemme med tulla..grur meg til å begynne å studere igjen i august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett gått hjemme siden 2004 jeg da, så jeg gleder meg faktisk litt til å ut i jobb igjen. Fikk barn i 2004, tok lengre permisjon, jobbet i 4 måneder før jeg ble gravid igjen, ble ganske raskt sykemeldt pga. svangerskapsforgiftning, så jeg har vært mye hjemme ja. Har planer om å være hjemme ut 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også nyter det å være hjemme, spesielt nå med andre mann. Er ferdig med barn nå, så dette blir siste gang før pensjonsalder man kan være hjemme å nyte dagene, bu hu! Skulle vært en ordning med at vi kunne jobbe 50% frem til skolealder, og få betalt for de andre 50% av trygdekontoret. Er så kipt at vi ikke har råd til å jobbe mindre, men men, slik er jo livet for utrolig mange da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYTER det. Har vært hjemme siden storebror ble født i 2005 og tiden går bare så fort.

 

Skal være hjemme ut året og så håper jeg at jeg kan gå ned i stillingsprosent, for tror ikke jeg verken orker eller har lyst på 100% stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stortrives å gå hjemme med litja=) Hun forandrer seg jo for hver dag som går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...