Gå til innhold

tips for å få igang fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.jeg er gravid med mitt 3 barn.min bestemor fortalte meg at å sette føttene 10 min i en balje med isvann ville sette igang riene mot slutten.jeg prøvde dette med mitt 2 barn.riene kom plutselig ca 20 min etter badet,så dette skal jeg også gjøre denne gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, tror jeg står over denne :-)

Skrevet

hmm hørtes jo nesten smart ut...vet ikke om det produserer mest kynnere i utgangspunktet men...men 10..i isvann..brrr er kaldt det...må beina være i vann hele tiden?

Skrevet

hold dem så leng som mulig.husk utfallet er verdt det;)

Skrevet

hmmm uansett om du har det morro med meg eller ikke nå...så er det nesten så jeg prøver det ;) men hvor kaldt må det være...må det være isbiter i det?

Skrevet

dette vil jeg prøve oxo...

Skrevet

må ikke være isbiter,men tror ikke det skader.jeg hadde en bøtte fylt med iskaldt vann bare..lykke til!

Skrevet

hmm jeg må jo prøve...går å prøver nå jeg.....*pinemeg selv litt*

oppdaterer etterpå...

Skrevet

da går jeg og prøver oxo..

Skrevet

hørtes jo helt grusomt ut! men skal søren meg prøve ut det også:P har prøvd så og si allt på lista (uten om di "skadlige" tingene & sex)

til kvelden får jeg sette meg forann peisen med beina i isvann:P hehe

huff...

takk for tips:)

Skrevet

sitter med bøtta her nå hehe...det går ikke...er helt forferdelig..klarer ikke putte beina oppi...

Skrevet

jeg klarer heller ikke, dette var sjikkelig vondt...

Skrevet

Hva om dette bare er tull??? noen som kjeder seg og finner på sånne ting, og ler seg nesten ihjel at dere er dumme nok til å prøve??

ikke vet jeg assa, men hvorfor anonym? og det hørtes jo rart ut.. f¨år sikkert bare frosseskader:p

men oppdater da...

Skrevet

he he om det er bare for morro har også gubben fått det morro her..hehe så litt humor har vi da fått...får jo ikke frostskader....såpass kontroll har du...

men en ting er sikkert...magen strammer seg noe vanvittig når du prøver å stikke beina neddi...

Skrevet

jeg tror faktisk at HI gjør lit ap med oss, Jeg nekter fullstendig på at hu har klart dette!!! Jeg klarte ikke 1 min engang!! dessuten hvorfor ANONYM, nei dette er nok en dårlig spøk ja!!

Skrevet

he he...jeg sitter faktisk med beina i vann nå...har trappet det kaldere og kaldere...og for meg var det faktisk helt himmelsk..så om det ikke hjelper....så får beina min endelig litt mindre vann i seg :)

Skrevet

ååå klarer du??? Utrolig..gi oppdateringer da

Skrevet

Tror nok at det kanskje kan hjelpe til å starte riene hos noen men..

Min jordmor mente at riene kunne starte hvis noen la iskalde hender på magen.. (men mente at du måtte være "klar" på en måte for at det skulle funke)

Skrevet

hmmm er det samme person som skrev hovedinnlegget...så er du ute etter å frys oss i hjelp hehe...

Skrevet

Dette MÅ jeg og prøve.. men ikke fordi jeg tror fødselen vil starte.. men fordi kanskje beina mine blir litt mindre.. =)

Har ankler som ser ut som lår..

Skrevet
:) sitter med bena i vann nå...et tips er å starte med vann som ikke er såååååå kaldt....er faktisk helt himmelsk hvis du har vann i bena :)
Skrevet

klarte ikke iiiiiisvann det gjorde jeg ikke, men ganske klart...om det har skjedd noe..vell...det vet jeg ikke enda...men utrolig deilig..siden jeg hadde vann i bena :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...