Gå til innhold

November: Savner du å gå gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner det ikke et øyeblikk. Hadde et komplisert svangerskap hvor jeg var sengeliggende fra august. Med to andre barn i huset, var ikke det noe greit i det hele tatt. Er så uendelig glad for at alle bekymringene ved svangerskapet er over!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner det ikke jeg heller akkurat. Jeg synes det var spesielt og magisk på en måte, men hadde også mange plager fra dag 1, så det ble 9 veldig tunge mndr.. Det som er kos er alle forventinger..funderinger rundt hvem denne skapningen inni magen er osv:)

Skrevet

Jeg savner det litt, på en måte. Det var koselig og stryke seg på magen og kjenne sparkene som kom i retur. Og jeg hadde bortimot ingen plager. Men slitsomt å ta på sokker og sko, + å plukke opp alt jeg mistet i gulvet (jeg ble ekstremt klønete). Og jeg ble veldig fort sliten og trøtt.

Det er også deilig å være kvitt isbit-manien, sambo ble gal av den knasinga hele dagen, hi hi.

Men helt klart; bedre å ha babyen i armene enn i magen :)

Skrevet

Koselig med spark og bevegelser og alt det der, men jeg savner så absolutt ikke å gravid. Vemmes enda av kroppen som ikke har kommet seg ned i vekt.... grrr....

Skrevet

Nope.. det savner jeg ikke, jeg syntes det vAR VELDIG TUNGT.....

Skrevet

Jeg savner det litt. Syns det var koselig med den store magen, og sparkene som kom derfra hele tiden:)

Skrevet

Nei, savner det ikke litt. Mye bedre å ha småen ute her med meg. Ble så tung og klomsete på slutten, alt var så tungt å gjøre..:o(

Skrevet

Jo jeg savner faktisk det å være gravid. Trivdes med det, jeg! Jeg er ikke sikker på om vi kommer til å få flere barn, og da blir det jo litt vemodig.

Vi hadde opprinnelig lyst på 2 barn sammen, men jeg har vært så dårlig nå etter fødselen. Vet ikke om vi tør det igjen. Er veldig fornøyde med det nydelige resultatet! :-D

Skrevet

Jeg savner d litt. Var så koselig med d livet som var inni magen min=)

Skrevet

Jeg savner det. Ville selvfølgelig ikke vært foruten Eir her på utsiden, men det var kos å ha henne i magen,kjenne spark og sånn. Hadde et helt ukomplisert svangerskap og gleder meg til neste gang.

Skrevet

Har litt delte følser ang. det! På en måte så er det så deilig å få kroppen for seg selv igjen, på en annen måte så savner jeg magen og det å kjenne liv der inne. Kjenner jeg blir litt missunnelig på de gravide jeg ser ute. Det er litt vemodig å tenke på at jeg er ferdig med å få unger, har to nå, og er fornøyd med det!

Skrevet

Nei. Jeg hadde bekkenløsning:(

Ja. Elsket å stryke meg på magen å kjenne at han sparket tilbake:)

Skrevet

Åh, jett om jeg gjør. ;)

Syns det var så deilig å kjenne sparkene.

Selv om jeg var veldig lei der og da. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...