Gå til innhold

November: Fra hvilken dato..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

vil dere søke om barnehageplass? Hvis dere skal det da?

 

Her i huset så klarer vi å strekke permisjonen+ferie frem til et par dager før juleferien begynner.. sambo er lærer så vi mangler bare et par dager barnepass før jul vi. Så vi tar sikte på og håper vi har fått barnehageplass fra første virkedag i januar 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper på å ha henne hjemme til hun er 3. Mannen min jobber kun nattevakter, og jeg har ikke lyst til å jobbe fullt når hun er så liten. Planen er at jeg bare er ringevikar slik at jeg kan styre unna de dagene han har jobbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde den muligheten.. eller hvertfall bare jobbe 50-60% ;Men desverre er vi ikke så godt økonomisk stilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg priviligert sånn. Ikke det at mannen min har så fantastisk inntekt, men vi har vært gode til å spare opp igjennom. Også er jeg sikkert litt eldre enn deg - så da har en gjerne rekt å betale ned litt på hus og bil og sånt:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke tenkt på det jeg.........................

 

Hmmmmmm, det må jeg sikkert diskutere med mannen min snart.

 

Har ikke fødselspenger jeg og vi har ikke mange kronene å leve av i måneden nå, så jeg må nok jobbe snart. Men mannen min kommer til å ha gutten og ta ut fødselspermisjonen istede.

 

Kanskje greit å søke snart da..... Men vil helst slippe da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...