Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Jeg lurer på om vi skal kjøpe lekegrind til gutten vår pga av at det skal bli lettere å få gjort ting hjemme uten å måtte passe på hele tiden, men han er nå blitt 10 mnd uten at vi har hatt det. Og er han nå blitt for stor!?! Så det jeg lurer på om hvor lenge evt dere har brukt lekegrind?hvor gamle er barna da de ble for "store"? fint om noen vil dele erfaringen med slik bruk med meg:) Takker for svar!!
Muffinsmamma Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Vår er 8 mnd og vi har nettopp begynt å bruke det. kan klatrer masse, reiser seg og vil gjerne gå rundt grinda, jeg syns det er veldig bra akkurat nå. Han velta en stol over seg for ikke så lenge siden så jeg syns det er greit at han har et sted der jeg vet han ikke kan komme seg vekk fra, pluss at han kan klatre så mye han vil. Jeg skulle gjerne hatt den tidligere, men tenker at jeg skal ha fler barn og da får bruk for den igjen,.
*toppris* Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 veldig nyttig oppfinnelse:) bruker den ja, gullet koser seg i den:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Takk for svar! Skal dra og kjøpe en slik lekegrind jeg,så får jeg håpe han finner seg til rette der. han både krabber masse og reiser seg så det er greit å ha en trygg plass han kan være en kort stund når det er nødvendig. Det virker jo som en meget nyttig oppfinnelse ja, og vet jo at det er blitt brukt i mange år..
Me myself and I Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Vi bruker lekegrind til gutten vår på 8 mnd.. hadde ikke klart meg uten jeg:) utrolig kjekt og ha
rødhette* Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Vi bruker lekegrinda som seng på dagtid nå som lillegutt er bitteliten. Senere blir den å brukes til å ha han i for å vite at han har det trygt, når jeg må på do, lage mat, eller andre ting.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 min er 6 mnd...han har ligget en del og koset seg i lekegrinden fra han var 3 mnnd.. men når han var rundt 5 mnd så likte han seg bedre på gulvet:) Da får han større plass å boltre seg på,liksom:) Så nå bruker han bare lekegrinda når jeg skal ut av rommet(på do,henge opp klessvask ol) Da vet jeg hvor han er:P hehe Tryggest for han også d da:)
mamsen-til-2 Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Sønnen min på 10mnd elsker lekegrinda si =) Kjøpte den i sverige,6kantet stor grind. Der ligger pappan og junior sammen å hviler middag. Ville ikke ha en liten en.
Niva Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Mi snuppe har elltid ligget lit i lekegrinda. Det er greit å ha et trygt sted å legge henne .Har ei på nesten 3 da.
Tiddelidu Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Vi bruker det selv om han er kun 5mnd og ikke kommer seg noen vei. Har hund, og han skjønner ikke helt hvor han går alltid (unghund). Er redd han kan tråkke på han dersom vi ikke følger med. Så vi er helt avhengige av lekegrind hvis lillegutt skal ligge litt for seg selv.
Videlivi Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Vi har også lekegrind, satte den opp for nesten 2 uker siden. Vesla er 3 mnd... Vi har den grunnet en 45 kg hund som glemmer hvor han ikke skal tråkke. regner med at når hun er litt mer aktiv slipper jeg henne på gulvet, men kjekktå ha et sted hun er trygg, når jeg skal lage middag, gå på do, dusje osv. Mamma sa at jo tidligere man venner dem til lekegrind, jo bedre er det, for når de kan krabbe og gå ol vil de ikke være på et begrenset område... Lykke til!
Da HarViTreUnger Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Vi hadde en som vi brukte som dagseng frem til han var 5-6 mnd. Denne hadde bunn som kunne heves opp ifra gulvet og så justeres ned etterhvert. Da han ble større tok vi ibruk en Babydan 6 kantet grind som ikke har bunn men kun en matte. Denne er det bedre plass i. Nå er han 11 mnd og den er grei å bruke innimellom synes jeg. Det er ofte at søsknene trenger en pause fra hverandre og så er han så klåfingret at jeg ikke kan la han væøre alene et sekund...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå