Gå til innhold

Pike 25 & ♥Nikko♥ (nicket) kan du ta en titt hit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Så et innlegg lengre ned her at du jobber med vogner,så tenkte jeg skulle spørre deg litt om Easy Walker Sky;O)

Det har seg slik at jeg fant en nederlandsk nettside hvor de selger denne vognen til litt over 3000; inkl frakt det er vel en grei pris? Eller?

Hva er prisen for bare sportsvogna i Norge?

Hvordan er denne vognen på vinterføre?

Er kalasjen grei da det blåser surt?

Hvor lenge kan jeg regne med å bruke den,alder på barnet?

(skal ikke ha bag for Luke er 15 mnd)

Mange spørsmål dette,men håper du kan svare meg for har store planer om å kjøpe den;O)

Takker masse for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale å kjøpe vogn fra utlandet... Det kan bli vanskelig ven en eventuell reklamasjon.. Det er skjeldent noen vognforhandlere i Norge vil ta inn vogner som er kjøpt i utlandet! På Barnas Hus selges Easy Walker Sky for 4199,- med bag... Vil du ha uten bag koster den ca 3499,- Men det tilbudet varer kun ut neste uke (altså uke 5).

Alle vogner med svingbare hjul kan være litt kronglete om det er mye snø, men lås hjulet og trill forsiktig! :-) Det kan skje at låsemekanismen blir slått i stykker ved ulendt terreng, men det er bare å ta det med ro...

Barnet ligger og sitter forholdsvis lunt og godt i denne vognen, men blåser det ekstra surt er det uansett greit å bare tre over regntrekket...

Tror denne vognen fint kan brukes til han er 3 1/2, kanskje lenger... :-)Denne vognen er vel testet til ca 30 kilo, hvis jeg ikke tar grundig feil! skal sjekke på jobben i morgen...

Det er et veldig godt valg av vogn! :-) Den er lett, enkel og stilren! en av de beste trehjulingene på markedet...

Håper du fikk gode nok svar på det du lurte på!

Lykke til! :-)

Skrevet

Tusen takk for svar!!!!

Ja,har Quinny Freestyle,men den begynner å bli litt knapp i lengden så må få meg ny vogn;O)

Takk igjen!

Skrevet

Ja, Quinny er ikke de største vognene...

Bare hyggelig! ;-)

Skrevet

Beklager å bryte inn her, men vurderer tilfeldigvis Easy walker classic.

Er det mange som klager på dårlig fjæring ved bruk av bagen?

Har ikke funnet noen som har omtalt classicen med bag... så kanskje du Pike 25 & Nikko vet?

(hvordan lage hjerter?)

Skrevet

⚤ er koden på hjerter...

Baggen til EW Classic er ganske mye mindre enn Sky sin bag... Classicen er mer en enkel trille, så fjæringen er nok litt dårligere enn på den nye Sky... Men vil man ha Classic er det jo egentlig bare å unngå de værste dumpene... :-) Madrassen i disse baggene er myke og gode, da! Men tror ikke fjæringen blir dårligere om man bruker baggen... Jeg vil anbefale å dra til en butikk som selger disse vognene (bla Barnas Hus) og få prøvd vognen live... :-)

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...