Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Søstra mi har tatt med seg sin sønn som er 3 uker gammel på besøk til mamma som ligger med influensa. Jeg mener da at små barn er ekstra utsatt for bakterier? Tenker på de små lungene hans om han skulle blitt syk:( Da jeg spurte om det var så lurt ettersom gutten kunne bli syk så fikk hun bare til svar "jaja? en gang må jo bli den første". Hallo!? Er det bare meg som syns dette er uansvarlig? Trenger da for F ikke å oppsøke sykdom da...
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Visste søsteren din at hun hadde influensa? Hvis ikke, der har du jo svaret. Går forøvrig ut fra at hun ikke putta ungen ned i senga/sofaen sammen med den syke bestemoren? Man MÅ ikke bli syk selv om man er i nærheten av noen som er syk vettu...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Ja hun visste det. Nei men det er vel ganske unødvendig å ta en sånn kjangse
Blomman Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Uansvarlig er kanskje å ta hardt i... men kanskje ikke kjempelurt- det kan jeg være enig i- men det går sikkert bra!
katoes Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 jeg er nok enig med deg der. hadde ikke tatt med babyen til noen med influensa. ville ikke utsatt meg selv for det heller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå