Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Lurer på om snella vår er litt tidlig ute, eller om dette bare er helt normalt? Rulle fra mage til rygg: ca 3 mnd. Strekker seg etter mamma/pappa: 3 mnd Fra rygg til mage: 3,5 mnd Interessert i mat: 3,5 mnd Griper etter ting og får tak i dem: 3,5 mnd Holder i sine egne hender; 4 mnd Får tak i tærne sine: 4 mnd Tenner: 4 mnd Hun vokser også ekstremt fort, 15,5 cm i lengde på 3 måneder + over 4 kilo opp på samme tid. Dette er ikke noe skryteinnlegg for dere som eventuelt måtte tro det, jeg lurer bare på om hun er tidlig ute eller om dette bare er helt vanlig. Spesielt veksten lurer jeg på. Noen formeninger om dette?
Muffinsmamma Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Barn er veldig forskjellige, men jeg syns nå babyen din er tidlig ute. Min hadde riskorn i underkjeven da han var 6 uker og fikk tenner da han var 4 mnd, har 5 tenner nå og er 8 mnd. Det er tidlig tror jeg. Når han først begynte å "gjøre ting" har det gått utrolig fort, og jeg tror han går i løpet av de nærmeste månedene. Han fikk også tak i tærne sine da han var 4 mnd, det er helt normalt tror jeg. Har ikke sånn oversikt over vekstkurver.. men du går vel til helsestasjon, der sier de vel om det ser normalt ut eller ei?
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Heller tidlig ute enn sent jenta mi gjorde mange av de tingene du beskriver da hun var på samme alder og noen av de enda tidligere og jeg har alltid hørt at hun er tidlig ute
Herkules Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 i allefall tidligere ute enn min på det meste min har vokst fort ang vekt Griper etter ting og etter mamma og pappa gjorde han like tidlig som din
emmali Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Jenta vår begynte å rulle fra mage til rygg og motsatt vei allerede ved 3 ukers alder. Helsesøstra var veldig overrasket. Oppdaget tærne rundt 4 mnd. Mat får hun ikke siden jeg er allergisk, men hun følger veldig med når vi spiser. Ingen tenner å spore. Hun er 5 mnd nå og 69 cm.
Stratos med 3 barn Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Noen av tingene du skriver er senere enn min, andre er før. Feks fikk min tenner når han var 3,5 mnd
mess79 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Mange vil nok si at hun er tidlig ute, av venner og bekjente, det opplever iallefall jeg og vesla mi ligger på omtrent samme utvikling. (tok tak i tærne før tre mnd, var noen uker senere med tenner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå