Gå til innhold

Noen som vil se vårt nyfødte nurk og div.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt inn nye bilder, til og med av magen min før og etter fødselen. Hihi, den er skikkelig bolledeig. Bare gå inn på profilen min, og på mine bilder :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det sto ikke mine bilder der lenger???

Skrevet

Så liten og fine han va:) Hvor stor var han?

Skrevet

Gratulerer!! Så fin han var!!!! så liten og god!!! syns ikke magen din så ut som noe bolledeig heller, skal være veldig fornøyd hvis magen min ser sånn ut like etter fødsel! :)

Skrevet

står ikke mine bilder når jeg går inn på profilen din jo...:(

Skrevet

Å så nydelig han var:-)

Gratulerer så mye!

Skrevet

er ikke noe bilder der når jeg ser :/

Skrevet

Skjønner ingenting jeg... det står min bilder der når jeg går inn selv.

Skrevet

Gratulerer så mye! En nydelig liten gutt!

Skal være glad om magen min er sånn to uker etter fødsel...

Skrevet

Gratulerer!! Kjempeskjønn gutt, og veldig fint navn dere har til han ;-) Gutten min heter det samme, he he :-) Hvor i landet fødte du?

Skrevet

Dere som ikke finner det: Gå inn på "Våre Album" og klikk på navnet hennes.

Utrolig søt liten gutt. Også så liten! Han forsvinner jo helt i vippestolen! Jeg er 41 uker i morgen, så tror nok jeg får en stor baby, for ingen tegn til fødsel enda, dessverre.

Magen så veldig bra ut (gøy med etter-bilder også)! Men du gikk vel ikke opp så ekstremt mange kilo, eller? Jeg har gått opp 3,5 de 2 siste ukene, er litt engstelig, men BT er lavt, urinen neg. så det er nok ikke forgiftning.

Kos dere!

Skrevet

så liten og fin han var=)

Skrevet

ME :) *Fødeklar*

Så det er ikke blitt fødsel enda nei? Skjer jo når som helst nå, spennende :o) Nei, jeg gikk ikke opp så veldig mye, hadde nok et par kilo å ta av oxo, gikk opp 12-13 kg. På slutten kom det en kilo i uka, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...