Gå til innhold

Noen som egentlig kjøper brukte klær her....på finn o.l


MAAAAAAAAMA, igjen.

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på finn.no og finner utrolig mye rart som folk selger. Nå lurer jeg på om jeg selv skal legge ut brukte barneklær og mammaklær der.Tror nok jeg er litt mer kresen i hva jeg selger. Hva tror dere? Dette er jo mitt siste barn og må få bort noe.Kan jo være kjekt å tjene noen hundrelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har kjøpt barnevogn på finn, men ikke noen klær. har kjøpt en pakke med 50 plagg på ebay i tyskland da (er tysk.. og mamma kommer på besøk om 2 uker og tar med seg de klærne). tror jeg betalte 400,- for de 50 plagg.. billig det :) og ganske fine var de også.. tror jeg skal selge klærne etter lillegutt på finn .. er jo ikke noe vits å ha dem liggende i en pose på loftet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjør nok ikke det. Barneklær er egentlig så billig i utgangspunktet så jeg gjør ikke det. I tillegg så får vi jo så mye i gave at en trenger jo nesten ikke kjøpe klær det første året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på det samme, iallefall mammatøyet - har jo en de Mamalicious og Boob og sånt som koster litt.

Men baby/barnetøyet er det kanskje ingen som vil ha ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arva så mye at æ har ikke behov førr det... dessutn så syns æ det e litt ekkelt å kjøp brukte klea... veit ikke heilt koffør men... men å arv det e toppers... men da e det jo fra kjente.... e kanskje litt rar æ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare å vaske de klærne da snupi ;)

men skjønner hva du mener..

 

men dom jeg sa... hva er vitsen med å ha klærne liggende på loftet når du kan tjene noen kroner ved å selge de? er ikke fårlig å prøve :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det en genialt barnemarked 2 ganger i året. du leverer ting inn og en veldedig organisajon står for slaget mot at de får 20% av salssummen du på forhånd har bestemt. Får de ikke solgt det kan du hente tingen igjen. Som et loppemarked bare at du selv får pengene og prisene er bestemt. Folk står i kø lenge før markedet åpner om morgenen. Det er brukte barneklær, utstyr og mammaklær. Har aldri kjøpt klær der selv bare utstyr og leker men jeg vet at mange har fått solgt klær.

 

Vurderer å selge en del der selv. Har en del ting jeg har kjøpt som jeg synes er for dyrt til å gi bort til veninner og slekt. Kan ikke be dem betale for det heller.

 

Hvorfor ikke organisere et slikt marked i deres nærmiljø? Dere kan få flere detaljer om organiseringa viss dere ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit da det... men trur aldri æ vil ha fått dem "rein" nok ;) E litt sær sånn... men, men... sambo fikk masse klea hos ei han jobba i lamme tel eldste dattra vårres.. å det syns æ e toppers... rart det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...